Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα Στις 3,1 ώρες η μέση ημερήσια χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα

Στις 3,1 ώρες η μέση ημερήσια χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα

Σήμερα, το 81,8% των Ελλήνων χρηστών επισκέπτεται το Διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα, ενώ ποσοστό 71% συνδέεται επί καθημερινής βάσης. Επίσης, ένας στους δύο Έλληνες μπαίνει καθημερινά στο λογαριασμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στο μεταξύ, οι Έλληνες χρήστες αφιερώνουν στο Διαδίκτυο 184 λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα, δηλαδή η μέση χρήση στην Ελλάδα διαμορφώνεται στις 3,1 ώρες ημερησίως. Οι μεγαλύτερες ηλικίας (65 έως 74 ετών) συνδέονται στο Internet το λιγότερο χρόνο και συγκεκριμένα 123 λεπτά, ενώ οι νεαρότερες (18 έως 24 ετών) παραμένουν online για 260 λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα.

Στα τέλη του 3ου τριμήνου του 2017, το 67,7% του ελληνικού κοινού συνδεόταν καθημερινά στο Ίντερνετ από το κινητό του. Μάλιστα, για το εξεταζόμενο διάστημα, το ποσοστό κατοχής smartphone στην Ελλάδα διαμορφωνόταν στο 72,4%, δηλαδή τρεις στους τέσσερις Έλληνες κατέχουν ένα “έξυπνο” κινητό Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Focus Bari για τη σχέση των Ελλήνων με το Διαδίκτυο και τη διείσδυση της τεχνολογίας στην καθημερινότητα, δύο στους τρεις χρήστες στην Ελλάδα κατεβάζουν εφαρμογές στο κινητό τους, με το “top 5” των δημοφιλέστερων εφαρμογών να αφορά την επικοινωνία με 47,2%, την κοινωνική δικτύωση με 44,5%, την ενημέρωση με 26,3%, τη μουσική και το βίντεο 25,8% και τις μετακινήσεις με 24,9%.

Πρόσβαση στο Διαδίκτυο
Σύμφωνα με την έρευνα της εταιρίας, στα τέλη Οκτωβρίου 2017, πάνω από σχεδόν το 70% των ελληνικών νοικοκυριών (το 69,2%) είχε πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι το κινητό τηλέφωνο (68%), το laptop (51,3%) και ο σταθερός ηλεκτρονικός υπολογιστής (36%), αποτελούν το “top 3” των συσκευών πρόσβασης στο Διαδίκτυο.

Στο μεταξύ, τα στοιχεία δείχνουν την όλο και στενότερη σχέση του Έλληνα με τη συνδρομητική τηλεόραση, καθώς ο αριθμός των νοικοκυριών, που είχαν πρόσβαση σε σχετικές υπηρεσίες, διαμορφώθηκε στα τέλη Οκτωβρίου 2017 σε 944.000. Μάλιστα, στα νοικοκυριά με τέσσερα μέλη ή και περισσότερα, το ποσοστό κατοχής συνδρομητικής τηλεόρασης φθάνει στο 32,4%.

Παιδιά και Internet
Ιδιαίτερα στενή είναι στην Ελλάδα πλέον και η σχέση των παιδιών με τα κινητά τηλέφωνα και το Διαδίκτυο, καθώς τέσσερα στα πέντε Ελληνόπουλα (το 78%), ηλικίας 5 έως 12 ετών, χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο. Η μεγαλύτερη χρήση του Ίντερνετ στις παιδικές ηλικίες γίνεται από την ηλικιακή ομάδα 10-12 ετών (89,3%). Οι δε πιο δημοφιλείς συσκευές πρόσβασης των παιδιών στο Διαδίκτυο είναι το tablet/ipad (35,4%), το smartphone (27,8%) και το laptop (23,7%). Επιπλέον, ένα στα πέντε παιδιά, ηλικίας 6-12 ετών διαθέτει κινητό τηλέφωνο.

Πηγή: sepe.gr

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...