Αυτό ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλή τονίζοντας πως υλοποιούμε “έργα για να οικοδομήσουμε μια άλλη Ελλάδα που πατάει γερά στα πόδια της και να αξιοποιεί τα πλεονεκτήματά της”, μιλώντας στη συζήτηση του Προϋπολογισμού.
Απέρριψε τα “αχρείαστα φαραωνικά έργα και σε εκείνα που εξυπηρετούν κομματικές σκοπιμότητες” λέγοντας πως “ήρθε η ώρα να αφήσουμε οριστικά πίσω μας τη λογική επιλογής έργων για μικροπολιτικούς λόγους και για τοπικά συμφέροντα…”.Προχωράμε είπε σε “έργα που συμβάλλουν στην οικονομία και την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας, όπως ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου, ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τους λιμένες, και επένδυση στις συνδυασμένες μεταφορές. Έργα για να οικοδομήσουμε μια άλλη Ελλάδα. Μια Ελλάδα εξωστρεφή, δυνατή, ανταγωνιστική. Με αυτοπεποίθηση. Που να πατάει γερά στα πόδια της και να αξιοποιεί τα πλεονεκτήματά της”.
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε πως στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών “δεν έχουμε να διαχειριστούμε προβλήματα που λύνονται μέσα σε μια νύχτα. Ούτε τα έργα φυτρώνουν, ούτε οι συγκοινωνίες – σε ελεύθερη πτώση επί χρόνια – διορθώνονται από τη μια μέρα στην άλλη”.
Αναφορικά με τη αστικές συγκοινωνίες που αποτέλεσαν σημείο αιχμής της κριτικής της αντιπολίτευσης όλη την προηγούμενη περίοδο ο υπουργός ανέφερε πως “τις αντικειμενικές αντιξοότητες, δουλεύουμε σκληρά και συστηματικά, σε μια προσπάθεια που κορυφώνεται το 2021”.
Παρουσιάζοντας τους τρεις στόχους του σχεδιασμού της κυβέρνησης ανέφερε ότι αυτοί είναι: Να υλοποιήσουμε θεσμικές παρεμβάσεις που αλλάζουν τα δεδομένα. Τα έργα υποδομής να μπουν στην πρώτη γραμμή το 2021, ενόψει της μεγάλης εθνικής προσπάθειας για επανεκκίνηση της οικονομίας. Καλύτερες αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.