Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Interview Έρευνα: Ξεχάστηκε από την πλειοψηφία η απόσταση των 2 μέτρων

Interview Έρευνα: Ξεχάστηκε από την πλειοψηφία η απόσταση των 2 μέτρων

Το 56% είδε τον τζίρο/εισόδημα του να επηρεάζεται αρνητικά λόγω της υγειονομικής κρίσης
“Μουδιασμένοι” οι καταναλωτές στο πεδίο της αγοράς ειδών ένδυσης και της
εστίασης

Υποχώρηση μισθού/εισοδήματος εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης δηλώνει το
56% των ερωτώμενων στην έρευνα COVID CONTROL 8, έναντι του 42% που δηλώνει
πως δεν έχει επηρεαστεί.

Στο ερώτημα: “Η δουλειά σας/εργασία σας έχει υποστεί μείωση τζίρου ή μείωση
ωρών εργασίας εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης;”, το 64% απαντά ναι/μάλλον
ναι και το 34% όχι/μάλλον όχι.

Την ίδια στιγμή, το 74% απαντά πως η αντίδραση των κυβερνήσεων για την
αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης ήταν σωστή, το 24% ότι ήταν υπερβολική
και δεν χρειάζονταν τόσα μέτρα και το 2% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.

Πλέον το αντισηπτικό έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας, καθώς το 50% όταν
βγαίνει από το σπίτι το έχει πάντα μαζί του, το 23% το έχει συχνά, το 15%
ποτέ και το 12% σπάνια.

Πάντως ενώ το αντισηπτικό είναι “πρωταγωνιστής”, η απόσταση των 2 μέτρων
από όσους είναι γύρω μας μάλλον ως συνήθεια και πρακτική έχει ατονήσει.

Έτσι ενώ σε αντίστοιχη μέτρηση στις 27 Μαρτίου το 75% απαντούσε πως
διατηρεί την απόσταση, τώρα το αντίστοιχο ποσοστό είναι 39%.

Δεν διατηρούσε την απόσταση μόλις το 3% στις 27 Μαρτίου, αλλά τώρα το
αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 16%.

Αναπόφευκτα έχει αυξηθεί σημαντικά το ποσοστό των “ξεχασιάρηδων”, που δεν
κρατούν την απόσταση των 2 μέτρων, αφού τώρα προσεγγίζει το 45%, ενώ στις
27 Μαρτίου ήταν 22%.

Η έρευνα αποτυπώνει και το “μούδιασμα” των καταναλωτών, οι οποίοι δεν έχουν
δείξει να είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν όσα στερήθηκαν το προηγούμενο
διάστημα του lock-down.

Στο πλαίσιο αυτό το 44% των ερωτώμενων απαντά ότι μετά το άνοιγμα της
αγοράς δεν προχώρησε στην απόκτηση ειδών ένδυσης, αλλά σκοπεύει να το
κάνει. Το 35% δεν αγόρασε γιατί δεν του φτάνουν τα χρήματα και το 21%
αγόρασε ήδη.

Με το άνοιγμα των εστιατορίων το 61% δεν πήγε για φαγητό, αλλά σκοπεύει να
το πράξει, το 28% δεν θα μεταβεί σε εστιατόριο γιατί δεν του φτάνουν τα
χρήματα και μόλις το 11% έφαγε ήδη έξω.

Αναφορικά με το ζήτημα των διακοπών, το 25% δηλώνει πως δεν θα παραθερίσει
φέτος επειδή δεν επαρκούν οι οικονομικές δυνάμεις του. Το 28% θα κάνει
διακοπές όσο πέρσι και το 23% θα παραθερίσει αλλά λιγότερο από την περσινή
χρονιά.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΆ Η ΕΡΕΥΝΆ ΠΑΡΑΚΆΤΩ

Covid_control_civil_8

 

Το ka-business.gr προτείνει

Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...
Νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit: πράσινο φως για την επιτάχυνση της ανάπτυξης
Η «νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit» αποσκοπεί στη μείωση του κόστους ανάπτυξης υπερταχέων δικτύων. Η νομοθεσία, η οποία έχει ήδη συμφωνηθεί με το Συμβούλιο και...
Δικαίωμα στην επισκευή: νέοι κανόνες για πιο εύκολες και οικονομικές επισκευές
Οι νέοι κανόνες ενισχύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, ελαττώνουν τα σκουπίδια και ενισχύουν τον κλάδο των επισκευών, κάνοντάς τες ευκολότερες και πιο συμφέρουσες. Την Τρίτη...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Φωτογραφία : “Πάσχα στο Άγιον Όρος”
Η Αγιορειτική Εστία συμμετέχει στις εκδηλώσεις της «Λατρευτικής Εβδομάδας» του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την διοργάνωση της ομαδικής έκθεσης φωτογραφίας και ιερών κειμηλίων με τίτλο:...
ΜΕΒΓΑΛ: Αγάπης Έργα για την κοινωνία
Για περισσότερα από 74 χρόνια η ΜΕΒΓΑΛ φροντίζει να φέρει στο τραπέζι μας προϊόντα που είναι απαραίτητα για μία ισορροπημένη διατροφή και ενισχύουν την...
Coffee Island: Προχωρά σε σημαντική δωρεά για την εκπαίδευση των νέων νευροχειρουργών
Η ομάδα της Coffee Island, συνεχίζει, με αφοσίωση, να νοιάζεται για όλα αυτά που κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Ως αρωγός διαφόρων πρωτοβουλιών που ενισχύουν την...