Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία FEAST: Χρηματοδοτήστε την καινοτόμα ιδέα που σας αρέσει!

FEAST: Χρηματοδοτήστε την καινοτόμα ιδέα που σας αρέσει!

 

 

 


To FEAST είναι μία πρόσκληση σε ένα ανοιχτό, δημόσιο δείπνο, που σκοπό έχει να ενεργοποιήσει και να καθιερώσει μία νέα διαδικασία χρηματοδότησης δημιουργικών projects και καινοτόμων επιχειρηματικών σχεδίων, σε επίπεδο κοινότητας, μέσω της διαδικασίας του crowdfunding.

 

Πως λειτουργεί;

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα διοργανώνεται ένα δείπνο όπου παρουσιάζονται 4-5 projects που αναζητούν μικροχρηματοδότηση. Το κοινό, με μία δωρεά 10 €, δικαιούται τη συμμετοχή του στο δείπνο και μία ψήφο. Οι δημιουργοί έχουν 8′-10′ για να παρουσιάσουν το project τους στο κοινό. Στο τέλος της βραδιάς -μετά τις παρουσιάσεις και κατά τη διάρκεια του δείπνου- το κοινό ψηφίζει την ιδέα που προτιμά και ο νικητής παίρνει τα χρήματα που έχουν συγκεντρωθεί στο συγκεκριμένο δείπνο από τις δωρεές των 10€.Η ζητούμενη χρηματοδότηση είναι συνήθως χαμηλή αλλά χρήσιμη, ώστε να πραγματοποιηθεί το επόμενο βήμα του project ή της επιχείρησης.

.

 

 


Ποιοι αναζητούν χρηματοδότηση στο FEAST Athens #2;

 

#1 TheCityGame

Το ΤheCityGame είναι μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, η οποία ωθεί τους χρήστες της να πράττουν μια καλή πράξη κάθε μέρα. Οι πράξεις αυτές είναι περιβαλλοντικού και κοινωνικού χαρακτήρα, και “σερβίρονται” με τη μορφή αποστολών που πρέπει κανείς να εκτελέσει. Παραδείγματα αποστολών είναι το να πάρει κανείς τη συγκοινωνία, να ανακυκλώσει μια ηλεκτρονική συσκευή, να δώσει ένα φιλάκι στη γιαγιά του, να εγγραφεί στην ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, να μαγειρεύει με το καπάκι κλειστό. Ένας τυπικός τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιεί κανείς την εφαρμογή είναι ο εξής: Ανοίγει την εφαρμογή και βλέπει τι αποστολές μπορεί να εκτελέσει. Μαθαίνει για τη σημασία τους, και βλέπει τρόπους για να την εκτελέσει.

Στη συνέχεια, ανεβάζει μια φωτογραφία όσο κάνει την καλή πράξη, η οποία χρησιμεύει ως απόδειξη ότι την έπραξε, και παίρνει πόντους.Οι πόντοι αφενός χρησιμεύουν ως κοινωνικό status για το πόσο καλός είναι κανείς, και αφετέρου ανταλλάσσονται με δώρα τα οποία με τη σειρά τους διευκολύνουν την πράξη νέων αποστολών. Στο τέλος, προκαλεί κανείς τους φίλους του να ακολουθήσουν το παράδειγμά του, και να εκτελέσουν και αυτοί την ίδια αποστολή.

 

#2 VouliWatch

Το Vouliwatch είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα που φιλοδοξεί να φέρει κοντά τους Έλληνες πολίτες με τους εκλεγμένους αντιπροσώπους τους στο Ελληνικό και Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και να ενισχύσει τη συμμετοχή τους στη νομοθετική και πολιτική διαδικασία.

Πρόκειται για μια ανεξάρτητη, μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία, που λειτουργεί ήδη και σε άλλες χώρες εντός και εκτός Ευρώπης (Γαλλία, Αυστρία, Ιρλανδία, Γερμανία, Λουξεμβούργο, Τυνησία, Μαρόκο). Αξιοποιώντας την εμπειρία από το εξωτερικό, πήγαμε “δύο βήματα πιο πέρα”, εισάγοντας καινοτόμες λειτουργίες που δίνουν τη δυνατότητα στον πολίτη να διεκδικήσει καλύτερο νομοθετικό έργο, εισάγοντας ιδέες και θέματα προς νομοθέτηση. Το Vouliwatch είναι ένας πολιτικά ανεξάρτητος μη κερδοσκοπικός οργανισμός που υποστηρίζεται οικονομικά, διαχειριστικά και τεχνολογικά από τα μέλη της ιδρυτικής του ομάδας.

 

#3 Ισότιμοι Πολίτες/Equal Citizens

Περίπου 200.000 παιδιά, γεννημένα και/ή μεγαλωμένα στην Ελλάδα, έχουν γονείς μετανάστεςκαι το κράτος, αρνούμενο να τους χορηγήσει την ελληνική ιθαγένεια, τους στερεί βασικά δικαιώματα, μετατρέποντας σε ξένους άτομα τα οποία έχουν γεννηθεί και/ή έχουν μεγαλώσει στη χώρα.

Η καμπάνια «Ισότιμοι Πολίτες/Equal Citizens» -Καμπάνια για το Δικαίωμα στην Ιθαγένεια έχει ως στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της ελληνικής κοινωνίας για τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι μεταναστευτικής καταγωγής ή αλλιώς, η δεύτερη γενιά. Παράλληλα, στοχεύει στην πίεση της ελληνικής κυβέρνησης, ώστε να νομοθετήσει άμεσα και να εξασφαλίσει το δικαίωμα πρόσβασης στην ιθαγένεια σε όλα αυτά τα παιδιά. Η καμπάνια τρέχει μέσω των social media και των δράσεων σε Αθήνα και επαρχία. Στόχος στη συγκεκριμένη φάση είναι η αύξηση της ορατότητας της καμπάνιας και της στήριξης της από την ελληνική κοινωνία, ώστε να ψηφιστεί η νομοθεσία για την Ιθαγένεια, μετατρέποντας όλους μας σε Ισότιμους Πολίτες.

#4 Cinesthesia: A live experience/Ένα cinema εμπειρίας, γαστρονομίας & τέχνης

Το φεστιβάλ “Cinesthesia”, είναι ένα φεστιβάλ βραβευμένων ταινιών και ντοκιμαντέρ το οποίο ενσωματώνει πολλές μορφές τέχνης και προάγει μια συνολική αισθητική εμπειρία για το θεατή. Πρόκειται για μια ιδέα όπου με αφορμή πάντα μια βραβευμένη ταινία, πειραματίζεται με τις δυνατότητες της τέχνης να «ξυπνήσει» την εμπειρία του θεατή μέσα και έξω από τα όρια ενός κινηματογράφου. Με αυτό το σκεπτικό, «αποδομείται» το κινηματογραφικό έργο στα συστατικά του: μουσική, γαστρονομία, χορός, ηθοποιία, αρχιτεκτονική, video art κλπ και δημιουργούνται απρόσμενες εμπειρίες για το θεατή στο περιβάλλον όπου ζει και κινείται.

Ως ιδέα και υλοποίηση ξεκίνησε από το νησί της Σύρου και πλέον προγραμματίζει το πρώτο του ταξίδι στο Δήμο Μάνδρας. Μια υποβαθμισμένη αλλά με εξαιρετική βιομηχανική ιστορία περιοχή.

 

#5 DogsVoice

To Dogs’ Voice έχει σκοπό να αποτελέσει μια διαδραστική πλατφόρμα, μέσω της οποίας οι φιλοζωικές οργανώσεις, που δραστηριοποιούνται σε όλη την Ελλάδα, θα μπορούν να αντλήσουν οργανωμένα και αξιόπιστα εθελοντές και οικονομική ενίσχυση για τις δράσεις τους και να προωθήσουν τους σκύλους που φροντίζουν σε υπεύθυνες υιοθεσίες. Στόχος της πλατφόρμας είναι να καταγράψει όλα τα αδέσποτα στην Ελλάδα, να οργανώσει αποτελεσματικά τη φιλοζωική δράση για την καταπολέμηση του προβλήματος, να φέρει τους δημότες στη φιλοζωική της περιοχής τους, να κινητοποιήσει με ποσοτικά καταγεγραμμένα στοιχεία τους δήμους, τις περιφέρειες και άλλους φορείς σε σύμπραξη για την επίλυση του προβλήματος και κυρίως να αποτελέσει την πλατφόρμα, που θα χρηματοδοτούνται με ασφάλεια όλες οι νόμιμα αναγνωρισμένες φιλοζωικές οργανώσεις στην Ελλάδα.

 

Τι είναι το Impact Hub Athens;

Tο ImpactHub είναι το πρώτο τοπικό δίκτυο συνεργατικότητας για την κοινωνική καινοτομία, που είναι παγκόσμια συνδεδεμένο, με όραμα τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος, που συνδέει ανθρώπους οι οποίοι μπορούν να φέρουν την αλλαγή, μέσα από υπεύθυνες και βιώσιμες πρωτοβουλίες.

Με παρουσία σε πάνω από 70 πόλεις, συνδέοντας πάνω από 7.000 μέλη σε όλο τον κόσμο, το Impact Hub είναι ένας από τους γρηγορότερα αναπτυσσόμενους φορείς που οδηγεί παγκόσμια την κοινωνική οικονομία,  η οποία βασίζεται στο θετικό αντίκτυπο και τη συνεργασία.

Στην Αθήνα, το Impact Hub Athens ξεκίνησε τη δράση του από τον Ιούλιο του 2013 και φιλοξενεί μία συνεχώς αυξανόμενη κοινότητα κοινωνικών καινοτόμων από την Αθήνα και την περιφέρεια.

 

Το ka-business.gr προτείνει

Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...
Νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit: πράσινο φως για την επιτάχυνση της ανάπτυξης
Η «νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit» αποσκοπεί στη μείωση του κόστους ανάπτυξης υπερταχέων δικτύων. Η νομοθεσία, η οποία έχει ήδη συμφωνηθεί με το Συμβούλιο και...
Δικαίωμα στην επισκευή: νέοι κανόνες για πιο εύκολες και οικονομικές επισκευές
Οι νέοι κανόνες ενισχύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, ελαττώνουν τα σκουπίδια και ενισχύουν τον κλάδο των επισκευών, κάνοντάς τες ευκολότερες και πιο συμφέρουσες. Την Τρίτη...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΜΕΒΓΑΛ: Αγάπης Έργα για την κοινωνία
Για περισσότερα από 74 χρόνια η ΜΕΒΓΑΛ φροντίζει να φέρει στο τραπέζι μας προϊόντα που είναι απαραίτητα για μία ισορροπημένη διατροφή και ενισχύουν την...
Coffee Island: Προχωρά σε σημαντική δωρεά για την εκπαίδευση των νέων νευροχειρουργών
Η ομάδα της Coffee Island, συνεχίζει, με αφοσίωση, να νοιάζεται για όλα αυτά που κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Ως αρωγός διαφόρων πρωτοβουλιών που ενισχύουν την...
Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...