Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Η καινοτομική εφαρμογή για να… «χτυπούν κάρτα» οι εργαζόμενοι!

Η καινοτομική εφαρμογή για να… «χτυπούν κάρτα» οι εργαζόμενοι!

 

Όταν τα πάντα στην εποχή των νέων τεχνολογιών αλλάζουν δεν είναι δυνατό να μένουν ίδιες ορισμένες εκφάνσεις της καθημερινότητάς μας, πόσο μάλλον όταν αυτές αφορούν το εργασιακό μας περιβάλλον.

Η σύγχρονη εκδοχή της φράσης «βαράω κάρτα» ακούει στο όνομα… eStaff και είναι δημιούργημα Ελλήνων. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή πλατφόρμα για τη διαχείριση των παρουσιών και του χρόνου εργασίας του προσωπικού μιας επιχείρησης. «Μια σύγχρονη έκδοση των συστημάτων για να χτυπάει  κάρτα το προσωπικό» λέει χαρακτηριστικά στο www.ka-business.gr ο cofounder και CTO της εταιρίας που κατασκευάζει το εν λόγω λογισμικό, Γιώργος Τσουκαλάς.

 Πρόκειται για μια παγκόσμια πρωτοτυπία, αφού δεν υπάρχει κάποια άλλη εφαρμογή που με τη λήψη φωτογραφίας αποτρέπει να χτυπάει κάρτα κάποιος υπάλληλος για λογαριασμό άλλου.  Σημειώνεται πως η εφαρμογή λειτουργεί από τον Απρίλιο του 2015 με θετική ανταπόκριση.

Όπως εξηγεί ο κ. Τσουκαλάς: «Η εφαρμογή μεταμορφώνει ένα απλό τάμπλετ σε καταγραφικό παρουσιών. Οι εργαζόμενοι κατά την άφιξη και αναχώρηση περνάνε από το τάμπλετ και εμφανίζουν μια κάρτα QR-Code ή εισάγουν το PIN τους για να πιστοποιηθεί η ταυτότητα τους. Προαιρετικά η εφαρμογή μπορεί να βγάλει μια φωτογραφία για επιβεβαίωση. Ο επιχειρηματίας ή ο υπεύθυνος προσωπικού της επιχείρησης μπορεί μέσα από το σύστημα διαχείρισης να έχει πλήρη εικόνα σε πραγματικό χρόνο για τις εισόδους / εξόδους των υπαλλήλων και επιπλέον έχει πρόσβαση σε μηνιαίες συγκεντρωτικές αναφορές από οποιοδήποτε υπολογιστή εντός ή εκτός της επιχείρησης, ακόμα και από κινητό τηλέφωνο. Η τοποθέτηση των τάμπλετ στο σημείο εισόδου είναι απλή, χωρίς καλώδια, καθώς τα τάμπλετ διαθέτουν ασύρματη δικτύωση (αν και η εφαρμογή μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και χωρίς internet). Οι κάρτες QR-Code τυπώνονται μέσα από το σύστημα διαχείρισης σε απλό εκτυπωτή με μηδενικό κόστος».

 

Σύμφωνα με τον ίδιο η ιδέα προέκυψε πριν από χρόνια όταν η ομάδα δημιούργησε το eSurvey, μια εφαρμογή για έρευνες μέσω τάμπλετ. «Από την συνεργασία που είχαμε με διάφορες επιχειρήσεις παρατηρήσαμε ότι πολλές κατέγραφαν τις παρουσίες του προσωπικού με χαρτί και μολύβι ή στο Excel ενώ άλλες δεν είχαν ούτε καν αυτό. Οι λόγοι που δεν αγόραζαν ένα συστημάτων καταγραφής παρουσιών ήταν το υψηλό κόστος του τερματικού, του εκτυπωτή καρτών και του λογισμικού αλλά και η δυσκολία στην εγκατάσταση και διαχείριση του συστήματος. Έτσι προέκυψε η ιδέα να φτιάξουμε ένα σύστημα για την καταγραφή των παρουσιών του προσωπικού. Για το μηχάνημα καταγραφής επιλέξαμε ένα android τάμπλετ καθώς τα χαρακτηριστικά τους (επεξεργαστής, μνήμη, δικτύωση, αισθητήρες, κ.λ.π.) υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις, ενώ παράλληλα έτσι κρατάμε χαμηλό το κόστος για την επιχείρηση» λέει ο κ. Τσουκαλάς.

 

Ποια είναι όμως τα πλεονεκτήματα που παρέχει στους επιχειρηματίες που θα το αποκτήσουν το εν λόγω λογισμικό; «Με το eStaff ο χρόνος εργασίας καταγράφεται εύκολα και με ακρίβεια και χαμηλό κόστος. Η προαιρετική φωτογραφία κατά την είσοδο αποτρέπει να χτυπάει κάρτα ένας υπάλληλος για λογαριασμό άλλου, ένα πρόβλημα που έχουν τα περισσότερα συστήματα καταγραφής. Με τις συγκεντρωτικές μηνιαίες αναφορές βοηθάει στον υπολογισμό της μισθοδοσίας για ωρομισθίες ή υπερωρίες.Ο επιχειρηματίας έχει καλύτερη εικόνα για την εργασία του προσωπικού και μπορεί να λαμβάνει πιο σωστές στρατηγικές αποφάσεις για την επιχείρηση, για παράδειγμα αν χρειάζεται ένα ακόμα άτομο σε κάποιο πόστο, ή αν πρέπει να δώσει αύξηση σε κάποιον. Όμως ακόμα και οι εργαζόμενοι κερδίζουν καθώς το eStaff εξασφαλίζει την εγκυρότητα των δεδομένων που καταγράφονται. Επιπλέον, προαιρετικά, κάθε εργαζόμενος μπορεί να έχει πρόσβαση στην προσωπική του καρτέλα και να βλέπει τις βάρδιες του και το συνολικό χρόνο εργασίας του» καταλήγει ο κ. Τσουκαλάς.

 

 

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

ΟΑΕΔ: Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 1.000 ατόμων, που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και σε ιδιαίτερα μειονεκτική θέση
Την Τρίτη, 22 Ιουνίου 2021 και ώρα 9:00, θα ενεργοποιηθεί το νέο πρόγραμμα επιδότησης της εργασίας για την πρόσληψη ανέργων που βρίσκονται σε μειονεκτική...
Παράταση αιτήσεων τουριστικών καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του ΟΑΕΔ
Παρατείνεται μέχρι την Πέμπτη, 24 Ιουνίου και ώρα 23:59, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής τουριστικών καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων για το Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού...
Viral σε λίγες ώρες, το ποντιακό βίντεο κλιπ που προβάλει τις ομορφιές περιοχής στην Β. Ελλάδα
Viral με 103 ποντιακές λέξεις, έγινε σε λίγες ώρες, τραγούδι που προβάλει τις ομορφιές μιας περιοχής στην Β. Ελλάδα   Ένα βίντεο κλιπ γίνεται  και αποτελεί τουριστικό...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΟΑΕΔ: Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 1.000 ατόμων, που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και σε ιδιαίτερα μειονεκτική θέση
Την Τρίτη, 22 Ιουνίου 2021 και ώρα 9:00, θα ενεργοποιηθεί το νέο πρόγραμμα επιδότησης της εργασίας για την πρόσληψη ανέργων που βρίσκονται σε μειονεκτική...
Παράταση αιτήσεων τουριστικών καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του ΟΑΕΔ
Παρατείνεται μέχρι την Πέμπτη, 24 Ιουνίου και ώρα 23:59, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής τουριστικών καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων για το Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού...
Γλυκά Νερά: Προθεσμία να απολογηθεί πήρε ο πιλότος
Προθεσμία για την Τρίτη στις 10 το πρωί ζήτησε και πήρε ο κατηγορούμενος πιλότος για τη δολοφονία της Καρολάιν, στα Γλυκά Νερά. Κατά την προσαγωγή...