Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Η μόδα των Escape Rooms έφτασε και στη Θεσσαλονίκη- Απόδραση από την......

Η μόδα των Escape Rooms έφτασε και στη Θεσσαλονίκη- Απόδραση από την… καθημερινότητα!

 

Όλοι μας θέλουμε λίγο πολύ να ξεφύγουμε από την καθημερινότητά μας και να… αποδράσουμε! Το τελευταίο διάστημα έχει γίνει της… μόδας σε όλο τον κόσμο το βιωματικό ομαδικό παιχνίδι. Μια παρέα (δυο έως έξι ατόμων)  γνωστών ή ακόμα και… αγνώστων μεταξύ προσώπων κλείνεται σε ένα δωμάτιο και έχει μόλις εξήντα λεπτά για να αποδράσει. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με τους υπαλλήλους μιας επιχείρησης, προκειμένου η ομάδα να δέσει περισσότερο!

 

Μέσα σε μια ώρα, οι παίκτες καλούνται να λύσουν γρίφους, να βρουν κωδικούς, να βάλουν μπρος τη φαντασία τους, να δουλέψουν με το μυαλό τους,  να βρουν τα μυστικά του δωματίου, τις κρυφές πόρτες και καταπακτές και να αποδράσουν. Διαφορετικά θα μείνουν… «φυλακισμένοι».

 

Η μόδα των Escape Rooms  έφτασε και στην Ελλάδα και ειδικότερα στη Θεσσαλονίκη. Δωμάτια, πατώματα, κουτιά απόδρασης θα συναντήσει κανείς πολλά μέσα στην πόλη. Το ka-business.gr ωστόσο, μίλησε με τους επιχειρηματίες- ντετέκτιβ του πρώτου παιχνιδιού απόδρασης στην πόλη.

 

 

Ο λόγος για την Ειρήνη Ηλιάδου και τον Βασίλη Μάτσο με τους οποίους προσπαθήσαμε να… αποδράσουμε από το LOCKED – (Αγίας Σοφίας 21 στον 1ο όροφο).

 

Πως εξηγείτε το γεγονός ότι παρά την οικονομική κρίση ο κόσμος συμμετέχει σε παιχνίδια σαν το δικό σας; Προσπαθεί να ξεφύγει και να… αποδράσει από τη καθημερινότητα;

 

Ως το πρώτο παιχνίδι απόδρασης το οποίο άνοιξε στη Θεσσαλονίκη, η επιχείρηση πραγματοποίησε μεγάλη έρευνα με σκοπό την προσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής στην κουλτούρα του ανθρώπου που διαμένει στη Θεσσαλονίκη. Ο μέσος όρος 10€ λοιπόν ανά άτομο δεν δέχθηκε ποτέ κάποια κριτική. Επίσης ειδικά σε παίκτες που επισκέπτονται συχνά το χώρο δίνονται προσφορές και αναμνηστικά δώρα. Το πιο σημαντικό από όλα όμως, είναι ότι ο κόσμος διψάει για εναλλακτικές μορφές ψυχαγωγίας και το Locked υπερβαίνει τις προσδοκίες!

 

 

Πόσα δωμάτια απόδρασης διαθέτετε και τι τα διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα που υπάρχουν στην πόλη της Θεσσαλονίκης;

 

Η ομάδα του Locked ξεκίνησε το Σεπτέβριο του 2014 από δύο παιχνίδια και αυτή τη στιγμή δημιουργεί το έκτο παιχνίδι απόδρασης στο χώρο της. Η απόδραση των παικτών από την πραγματικότητα είναι μεγάλος στόχος για το Locked. Το σημείο όμως, που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι η χρήση τεχνολογίας καθώς περίεργοι ήχοι, φωτισμός, αυτοματισμοί και ολογράμματα σε μαγεύουν και σε ταξιδεύουν σε άλλο κόσμο!

 

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται για να δημιουργηθεί ένα καινούριο δωμάτιο απόδρασης;

 

Το Locked είναι ομάδα οπότε κάθε φορά που δημιουργείται ένα παιχνίδι ξεκινά μία σειρά συναντήσεων που αφορά στην ιστορία, στους γρίφους και στη διακόσμηση-ατμόσφαιρα. Επόμενο στάδιο η υλοποίηση, κατά το οποίο όλοι βοηθούν και πάλι με διάφορους τρόπους από την αγορά αντικειμένων μέχρι και το βάψιμο τοίχων. Τελευταία κίνηση τα δοκιμαστικά παιχνίδια από έμπειρες ομάδες για να γίνει κατανοητό το επίπεδο δυσκολίας του παιχνιδιού αλλά και να βελτιωθεί στο μέγιστο η εμπειρία.  Όλα με χαμόγελο και δημιουργικότητα.

 

Ποιο είναι το καινοτόμο στοιχείο του παιχνιδιού σας;

 

Το Locked, σαν επιχείρηση παρουσιάζει έναν εξωστρεφή χαρακτήρα από την πρώτη στιγμή της ύπαρξης του. Διαγωνισμοί, κυνήγια μυστηρίου στο ιστορικό κέντρο της πόλης, o λαβύρινθος με δέσμες laser “Locked Laser-a-maze”, η εξαγωγή τεχνογνωσίας σε όλο τον κόσμο αλλά και η πρωτοπόρος δράση «Locked Guest» όπου φυλακίζουμε έναν καλεσμένο και απαντάει σε 60 ερωτήσεις μέσα σε 60 λεπτα, δικαιολογούν αυτόν το χαρακτηρισμό!

 

Πως προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία ενός χώρου… απόδρασης στο κέντρο της πόλης;

 

Οι επίδοξοι ντετέκτιβ βιώνουν καθημερινά την εμπειρία της απόδρασης στο νούμερο 21 της Αγίας Σοφίας. Τι καλύτερο από τον πιο καινούργιο και δραστήριο πεζόδρομο της πόλης μας;

 

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης της επιχείρησής σας;

 

Νέες εμπειρίες, νέες συνεργασίες και νέα παιχνίδια καθως και η εξαγωγή των γνώσεων της ομάδας γύρω από την τεχνολογία σε όλο τον κόσμο αποτελεί άμεσους στόχους για την επιχείρηση.

 

 

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Embneusys: Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT) στην υπηρεσία των κατασκευαστικών
Καινοτόμα συστήματα που αξιοποιούν την τεχνολογία του Διαδικτύου των Πραγμάτων (ΙοΤ), ειδικά σχεδιασμένα για τον κατασκευαστικό κλάδο, δημιουργεί η εταιρεία Embneusys (πρώην Embiots). H
ΕΕ: Νέες κατευθυντήριες γραμμές για τη θωράκιση μελλοντικών έργων υποδομής έναντι της κλιματικής αλλαγής
Νέες τεχνικές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τη θωράκιση των έργων υποδομής έναντι της κλιματικής αλλαγής για την περίοδο 2021-2027 δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι...
Παραπληροφόρηση για τον κορονοϊό: οι διαδικτυακές πλατφόρμες λαμβάνουν νέα μέτρα
Η Επιτροπή δημοσίευσε τις εκθέσεις των Facebook, Twitter, TikTok, Microsoft και Google σχετικά με τα μέτρα που έλαβαν τον Ιούνιο για την καταπολέμηση της...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ebury: Ενιαία περιφερειακή διεύθυνση για τη Ν. Ευρώπη
Η Ebury, εταιρεία fintech που ειδικεύεται στις διεθνείς πληρωμές και τις συναλλαγματικές ισοτιμίες, δημιούργησε στο πλαίσιο της διεθνούς διάρθρωσής της, ενιαία περιφερειακή διεύθυνση για...
Συστάσεις για περιορισμό της κατανάλωσης ρεύματος
Σύσκεψη με την ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, διοικητικά στελέχη του ΑΔΜΗΕ, του ΔΕΔΔΗΕ και παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας είχε το πρωί ο πρωθυπουργός...
DOTSOFT: Εφοδιάζει το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης με τεχνολογία RFID
Η DOTSOFT ΑΕ υπέγραψε νέα σύμβαση με το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης στα πλαίσια υλοποίησης του έργου «Το Διαδίκτυο του Πολιτισμού: Ενσωματώνοντας Τεχνολογία RFID στο...