Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Η μόδα των Escape Rooms έφτασε και στη Θεσσαλονίκη- Απόδραση από την......

Η μόδα των Escape Rooms έφτασε και στη Θεσσαλονίκη- Απόδραση από την… καθημερινότητα!

 

Όλοι μας θέλουμε λίγο πολύ να ξεφύγουμε από την καθημερινότητά μας και να… αποδράσουμε! Το τελευταίο διάστημα έχει γίνει της… μόδας σε όλο τον κόσμο το βιωματικό ομαδικό παιχνίδι. Μια παρέα (δυο έως έξι ατόμων)  γνωστών ή ακόμα και… αγνώστων μεταξύ προσώπων κλείνεται σε ένα δωμάτιο και έχει μόλις εξήντα λεπτά για να αποδράσει. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με τους υπαλλήλους μιας επιχείρησης, προκειμένου η ομάδα να δέσει περισσότερο!

 

Μέσα σε μια ώρα, οι παίκτες καλούνται να λύσουν γρίφους, να βρουν κωδικούς, να βάλουν μπρος τη φαντασία τους, να δουλέψουν με το μυαλό τους,  να βρουν τα μυστικά του δωματίου, τις κρυφές πόρτες και καταπακτές και να αποδράσουν. Διαφορετικά θα μείνουν… «φυλακισμένοι».

 

Η μόδα των Escape Rooms  έφτασε και στην Ελλάδα και ειδικότερα στη Θεσσαλονίκη. Δωμάτια, πατώματα, κουτιά απόδρασης θα συναντήσει κανείς πολλά μέσα στην πόλη. Το ka-business.gr ωστόσο, μίλησε με τους επιχειρηματίες- ντετέκτιβ του πρώτου παιχνιδιού απόδρασης στην πόλη.

 

 

Ο λόγος για την Ειρήνη Ηλιάδου και τον Βασίλη Μάτσο με τους οποίους προσπαθήσαμε να… αποδράσουμε από το LOCKED – (Αγίας Σοφίας 21 στον 1ο όροφο).

 

Πως εξηγείτε το γεγονός ότι παρά την οικονομική κρίση ο κόσμος συμμετέχει σε παιχνίδια σαν το δικό σας; Προσπαθεί να ξεφύγει και να… αποδράσει από τη καθημερινότητα;

 

Ως το πρώτο παιχνίδι απόδρασης το οποίο άνοιξε στη Θεσσαλονίκη, η επιχείρηση πραγματοποίησε μεγάλη έρευνα με σκοπό την προσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής στην κουλτούρα του ανθρώπου που διαμένει στη Θεσσαλονίκη. Ο μέσος όρος 10€ λοιπόν ανά άτομο δεν δέχθηκε ποτέ κάποια κριτική. Επίσης ειδικά σε παίκτες που επισκέπτονται συχνά το χώρο δίνονται προσφορές και αναμνηστικά δώρα. Το πιο σημαντικό από όλα όμως, είναι ότι ο κόσμος διψάει για εναλλακτικές μορφές ψυχαγωγίας και το Locked υπερβαίνει τις προσδοκίες!

 

 

Πόσα δωμάτια απόδρασης διαθέτετε και τι τα διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα που υπάρχουν στην πόλη της Θεσσαλονίκης;

 

Η ομάδα του Locked ξεκίνησε το Σεπτέβριο του 2014 από δύο παιχνίδια και αυτή τη στιγμή δημιουργεί το έκτο παιχνίδι απόδρασης στο χώρο της. Η απόδραση των παικτών από την πραγματικότητα είναι μεγάλος στόχος για το Locked. Το σημείο όμως, που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι η χρήση τεχνολογίας καθώς περίεργοι ήχοι, φωτισμός, αυτοματισμοί και ολογράμματα σε μαγεύουν και σε ταξιδεύουν σε άλλο κόσμο!

 

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται για να δημιουργηθεί ένα καινούριο δωμάτιο απόδρασης;

 

Το Locked είναι ομάδα οπότε κάθε φορά που δημιουργείται ένα παιχνίδι ξεκινά μία σειρά συναντήσεων που αφορά στην ιστορία, στους γρίφους και στη διακόσμηση-ατμόσφαιρα. Επόμενο στάδιο η υλοποίηση, κατά το οποίο όλοι βοηθούν και πάλι με διάφορους τρόπους από την αγορά αντικειμένων μέχρι και το βάψιμο τοίχων. Τελευταία κίνηση τα δοκιμαστικά παιχνίδια από έμπειρες ομάδες για να γίνει κατανοητό το επίπεδο δυσκολίας του παιχνιδιού αλλά και να βελτιωθεί στο μέγιστο η εμπειρία.  Όλα με χαμόγελο και δημιουργικότητα.

 

Ποιο είναι το καινοτόμο στοιχείο του παιχνιδιού σας;

 

Το Locked, σαν επιχείρηση παρουσιάζει έναν εξωστρεφή χαρακτήρα από την πρώτη στιγμή της ύπαρξης του. Διαγωνισμοί, κυνήγια μυστηρίου στο ιστορικό κέντρο της πόλης, o λαβύρινθος με δέσμες laser “Locked Laser-a-maze”, η εξαγωγή τεχνογνωσίας σε όλο τον κόσμο αλλά και η πρωτοπόρος δράση «Locked Guest» όπου φυλακίζουμε έναν καλεσμένο και απαντάει σε 60 ερωτήσεις μέσα σε 60 λεπτα, δικαιολογούν αυτόν το χαρακτηρισμό!

 

Πως προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία ενός χώρου… απόδρασης στο κέντρο της πόλης;

 

Οι επίδοξοι ντετέκτιβ βιώνουν καθημερινά την εμπειρία της απόδρασης στο νούμερο 21 της Αγίας Σοφίας. Τι καλύτερο από τον πιο καινούργιο και δραστήριο πεζόδρομο της πόλης μας;

 

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης της επιχείρησής σας;

 

Νέες εμπειρίες, νέες συνεργασίες και νέα παιχνίδια καθως και η εξαγωγή των γνώσεων της ομάδας γύρω από την τεχνολογία σε όλο τον κόσμο αποτελεί άμεσους στόχους για την επιχείρηση.

 

 

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ξεκινούν τα προγράμματα μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού
Με απόφαση της Υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη ξεκινά η μετεκπαίδευση εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων του τουριστικού κλάδου σε 10 πόλεις της χώρας μας. Πιο...
Κορωνοϊός – ΗΠΑ: Αναστέλλονται οι εμβολιασμοί με Johnson & Johnson λόγω περιστατικών θρόμβωσης
Οι ΗΠΑ προτείνουν την «παύση» χορήγησης του εμβολίου της Johnson & Johnson λόγω ανησυχιών για σοβαρά και σπάνια περιστατικά θρόμβωσης. Οι αμερικανικές ομοσπονδιακές υπηρεσίες υγείας θα ζητήσουν την άμεση παύση της...
Κραυγή αγωνίας από τον εκθεσιακό κλάδο
Στο έλεος της πανδημίας έχει αφεθεί ο ελληνικός εκθεσιακός κλάδος, ο μοναδικός στον οποίο δεν έχει επιτραπεί η επανεκκίνηση από την έναρξη της υγειονομικής...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ακούστε το νέο τραγούδι του Κωνσταντίνου Χριστοφόρου – Σ’ Ένα Τέταρτο –
Ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου συνεχίζει τις επιτυχίες με το καινούργιο του τραγούδι με τίτλο «Σ’ ένα τέταρτο». Το βίντεο κλιπ του τραγουδιού, που ήδη αγαπήθηκε και μεταδίδεται εκατοντάδες φορές καθημερινά...
Ξεκινούν τα προγράμματα μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού
Με απόφαση της Υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη ξεκινά η μετεκπαίδευση εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων του τουριστικού κλάδου σε 10 πόλεις της χώρας μας. Πιο...
Γιώργος Καραγιάννης: Έχουμε ολοκληρωμένο Σχέδιο για τα μεγάλα έργα και υλοποιείται Β’ φάση διαγωνισμού για το «Flyover» τον Ιούνιο
Για το ολιστικό σχέδιο της κυβέρνησης με τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 και...