Οι εταιρείες του κλάδου είναι, επίσης, οι πλέον πολυπληθείς στη λίστα των brands με τη μεγαλύτερη εμπορική αξία παγκοσμίως, επιβεβαιώνοντας την παράδοση, που θέλει τις επιχειρήσεις τεχνολογίας να έχουν τη μεγαλύτερη δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών – ακόμη κι έναντι παραδοσιακών εμπορικών σημάτων. Μετά από την τεχνολογία, ο κλάδος που συμμετέχει με τις περισσότερες εταιρείες στη λίστα του Brand Finance 500 (με τα 500 πλέον πολύτιμα εμπορικά σήματα), είναι αυτός των τραπεζών και ακολουθεί εκείνος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.
Στην αξιολόγηση του 2017, η Apple έχασε από τη Google την πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη με τα πιο πολύτιμα brands, με την κορυφή της λίστας, πάντως, να είναι καθαρά υπόθεση εταιρειών του κλάδου των ΤΠΕ. Σύμφωνα με το Brand Finance 500, η Google με αξία $109,4 δις βρίσκεται, πλέον, στην πρώτη θέση ($88,2 δις το 2016), με την Apple να ακολουθεί στη δεύτερη με αξία $107,01 δις (από $145,9 δις το 2016).
Η πρώτη δεκάδα της λίστας σχεδόν μονοπωλείται από εταιρείες της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών. Στην τρίτη θέση βρίσκεται για το 2017 η Amazon.com (με αξία $106,396 δις), ακολουθεί η AT&T (με $87,016 δις), η Microsoft (με αξία $76,265 δις), ενώ η Samsung Group βρίσκεται στην έκτη θέση (με $66,219 δις), η Verizon στην έβδομη ($65,875 δις) και το Facebook στην ένατη (με αξία $61,998 δις).