Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Κινητήρας χωρίς καύσιμα

Κινητήρας χωρίς καύσιμα

Γράφει ο Σεβαστός Πέτρος

Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέχρι σήμερα γίνεται με τρόπους δαπανηρούς, και με τεράστια μόλυνση του περιβάλλοντος.

Στα προβλήματα αυτά, έρχεται να δώσει λύση ένας νέου τύπου κινητήρας, που είναι πλέον αναγνωρισμένος στην χώρα μας με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Πρόκειται για έναν νέου τύπου κινητήρα, που δεν καίει κανενός είδους καύσιμο. Η αρχή λειτουργίας του κινητήρα στηρίζεται σε πεπιεσμένο αέρα, ο οποίος δεν χάνεται στην ατμόσφαιρα, και αξιοποιείται συνεχώς. Άρα δεν χρειάζεται εκ νέου ενέργεια, για την αναπλήρωση του αέρα.  Εδώ είναι και η διαφορά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, των οποίων η πίεση των αερίων που δημιουργείται από την ανάφλεξη του καυσίμου, αξιοποιείται μόνο μια φορά, και μετά χάνεται στην ατμόσφαιρα. Ο κινητήρας αυτός αποτελείτε από έναν κύλινδρο, ο οποίος περιλαμβάνει δύο έμβολα, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους στον ίδιο στροφαλοφόρο άξονα. Η πίεση του αέρα δρα ταυτόχρονα και στα δύο έμβολα. Με τον μηχανισμό που διαθέτει ο κινητήρας, στο έμβολο που βρίσκεται σε κάθοδο, αρχίζει να αυξάνεται το εμβαδόν που δρα η πίεση του αέρα, και στο άλλο έμβολο αρχίζει να μειώνεται το εμβαδόν που δρα η πίεση του αέρα. Έτσι τα έμβολα αποκτούν διαφορετική δυναμική ενέργεια, και το έμβολο που βρίσκεται σε κάθοδο, και θα έχει πάντα μεγαλύτερη δυναμική ενέργεια, εξαναγκάζει σε άνοδο το άλλο έμβολο που έχει μικρότερη δυναμική ενέργεια. Πλήρης ισορροπία του κινητήρα υπάρχει, μόνο όταν το ένα έμβολο βρίσκεται στο άνω νεκρό σημείο, και το άλλο έμβολο στο κάτω νεκρό σημείο όπου το εμβαδόν και των δύο εμβόλων είναι το ίδιο. Κάθε 180 μοίρες περιστροφής του στροφαλοφόρου άξονα, αλλάζει ο ρόλος των εμβόλων, και έτσι εξασφαλίζεται η συνεχής λειτουργία του κινητήρα, αφού η αφορμή, δηλαδή η πίεση του αέρα δεν χάνεται στην ατμόσφαιρα. Οι απόψεις των μηχανολόγων – μηχανικών για την λειτουργία του κινητήρα διίστανται. Οι περισσότεροι έχουν τοποθετηθεί θετικά. Οι αρνητικές απόψεις καταρρίπτονται. α) Διότι ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ μηχανολόγος –μηχανικός δεν έχει απορρίψει τον κινητήρα με βάση τα σχέδια, και πολύ περισσότερο, όλοι συμφωνούν ότι ο μηχανισμός αυτός λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα!!! β) Στις γενικόλογες θεωρίες, η απάντηση βρίσκεται στον νόμο της φυσικής, F=p.s ,και αυτό έχει επιβεβαιωθεί στην πράξη, με σχετικό πείραμα που έχει γίνει. Σαφή πλεονεκτήματα αυτού του κινητήρα σε σχέση με τους άλλους, και μπορούν να καταλάβουν οι μηχανολόγοι – μηχανικοί, είναι:

α) Παράγει κινητική ενέργεια στις 356, από τις 360 μοίρες περιστροφής του στροφαλοφόρου άξονα.

β) Για την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα, αυξάνουμε την ακτίνα περιστροφής του στροφαλοφόρου άξονα, διότι σ’ αυτόν δεν ισχύει σχέση συμπίεσης 1:9, 1:10, 1:11, όπως ισχύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

γ) Για μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, αυξάνουμε περισσότερο την πίεση του αέρα.

 

 Η λειτουργία αυτού του κινητήρα, μόνο θετικές επιπτώσεις μπορεί να έχει. Η κινητική ενέργεια που παράγει, μπορεί ν’ αξιοποιηθεί για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας για οικιακή ,και βιομηχανική χρήση. Δεν καίει κανενός είδους καύσιμο, κι’ έτσι δεν μολύνει το περιβάλλον. Και τέλος εξ ίσου σημαντικό, το κόστος για την λειτουργία του θ’ αφορά μόνο την συντήρηση του. Αυτός ο κινητήρας μένει να κατασκευαστεί, και να διαπιστωθούν στην πράξη οι δυνατότητες του, διότι μέχρι τώρα δεν υπάρχουν συγκριτικά δεδομένα. Οι προοπτικές είναι πάρα πολύ καλές, αφού υπάρχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης, όπως υλικά, ανοχές, λίπανση, κ.α. Η έκθεση έρευνας του Διεθνούς Γραφείου, (PCT), όπου έχει υποβληθεί η σχετική αίτηση,  είναι θετική.

 Έτσι ανοίγει ο δρόμος για διεθνή κατοχύρωση σε 144 χώρες, μιας και ένας τέτοιου είδους  κινητήρας  ξεπερνά τα εθνικά σύνορα, και αφορά τον παγκόσμιο χώρο.              

 

Το ka-business.gr προτείνει

Ευρωεκλογές 2024: Πόσους ευρωβουλευτές εκλέγει κάθε χώρα
Συνολικά 720 ευρωβουλευτές θα εκλεγούν τον Ιούνιο του 2024, 15 περισσότεροι σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκλογές.  Οι ευρωεκλογές 2024,  θα διεξαχθούν από τις...
Μητσοτάκης στη Σύνοδο Κορυφής: Η κρίση στη Μέση Ανατολή να μη γίνει περιφερειακή σύγκρουση
«Η κρίση στη Μέση Ανατολή να μη γίνει περιφερειακή σύγκρουση», ανέφερε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την προσέλευσή του στη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου...
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και προσωρινός ανάδοχος για τον 6ο Προβλήτα
Η ΟΛΘ Α.Ε. («Εταιρεία»), ο φορέας εκμετάλλευσης του λιμένα Θεσσαλονίκης και κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Οι σάλτσες μαγειρικής COOK at HOME αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2024»
Το COOK at HOME, δημιούργημα της βιομηχανίας τροφίμων Provil, εμπνέεται από τη σημασία του καλού φαγητού για τη ζωή των Ελλήνων και έχει σαν...
Μαρουσάκη: Πλησιάζει κακοκαιρία με επικίνδυνα φαινόμενα – Καλλιάνος: Σε αυτές τις 10 περιοχές θα πέσει το περισσότερο νερό και με μεγάλη ένταση 
Αλλάζει ο καιρός ήδη από σήμερα σύμφωνα με το μετεωρολόγο του OPEN, Κλέαρχο Μαρουσάκη, ο οποίος έκανε λόγο για τα προεόρτια μιας οργανωμένης κακοκαιρίας,...
Ευρωεκλογές 2024: Πόσους ευρωβουλευτές εκλέγει κάθε χώρα
Συνολικά 720 ευρωβουλευτές θα εκλεγούν τον Ιούνιο του 2024, 15 περισσότεροι σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκλογές.  Οι ευρωεκλογές 2024,  θα διεξαχθούν από τις...