Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Νέος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων της e-Academy από την «Εξέλιξη»

Νέος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων της e-Academy από την «Εξέλιξη»

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το προηγούμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Digital Marketing Practitioner» με τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων στο  πρωτοποριακό Digicamp. Δύο  ημέρες και μία νύχτα, 47 digital marketing practitioners, 7 απαιτητικά projects. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο camp, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν απερίσπαστοι, αποτελεσματικά και στην πράξη τα εργαλεία και τις τεχνικές του digital marketing. Συνεργαζόμενοι σε ομάδες,  ανέλαβαν τη διαμόρφωση digital marketing στρατηγικής για μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά: AB Βασιλόπουλος, Apivita, Mezoura, Nestle, Παπαστράτος, Pethonest.gr & Pizza Fan.

 

Η πρακτική άσκηση συνδυάστηκε με την επαγγελματική δικτύωση και την ψυχαγωγία.

Τα projects παρουσιάσθηκαν την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου σε 10μελή επιτροπή αξιολόγησης αποτελούμενη από στελέχη των εταιρειών και εισηγητές της e-Academy.

 

Το «Digital Marketing Practitioner» είναι το πλέον ενημερωμένο, πρακτικό και ανταποδοτικό σε γνώσεις και δεξιότητες εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το digital marketing, με συνολική διάρκεια 115 ώρες. Ξεκινώντας με ένα τρίωρο pre-learning course, στο οποίο παρέχονται οι απαραίτητες βασικές γνώσεις για την καλύτερη παρακολούθηση ανεξαρτήτως πρότερης εμπειρίας, το πρόγραμμα συνδυάζει αρμονικά και ισορροπημένα τη θεωρία με την πρακτική εξάσκηση, ώστε οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν εξειδίκευση στο digital marketing. Το πρόγραμμα  ολοκληρώνεται με το 2ήμερο Digicamp.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για τα εκπαιδευτικά προγράμματα μπορείτε να ενημερωθείτε από  στο www.excelixi.org.

 

Προηγούμενο άρθροΜετανάστευση Επιστημόνων !!
Επόμενο άρθρο«Πνεύμονες – Lungs»

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...