Η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα ρομποτικά ταξί μπορούν να μειώσουν τα αυτοκίνητα στους δρόμους της Σιγκαπούρης από τα 900.000 στα 300.000.
Σε πρώτη φάση, πάντως, ένας οδηγός θα βρίσκεται πάντα πίσω από το τιμόνι για να αναλάβει τον έλεγχο σε περίπτωση ανάγκης. Στο πίσω κάθισμα θα βρίσκεται μαζί με τον επιβάτη και ένας μηχανικός που παρακολουθεί τους υπολογιστές του συστήματος.
Κάθε αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με έξι συσκευές Lidar, σύστημα που βασίζεται σε λέιζερ και λειτουργεί περίπου ως ραντάρ. Στο μπροστινό τμήμα υπάρχουν επίσης δύο κάμερες που ανιχνεύουν εμπόδια και διαβάζουν τους φωτεινούς σηματοδότες.
Ακόμα πάντως κι αν αποδειχθούν ικανοποιητικές οι δοκιμές, η nuTonomy θα έχει να αντιμετωπίσει σημαντικό ανταγωνισμό: Η σουηδική Volvo ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα συμφωνία 300 εκατ. δολαρίων με την Uber για την ανάπτυξη ενός αυτόνομου οχήματος. Η ισραηλινή Mobileye NV υποστηρίζει ότι το όχημα που ανέπτυξε σε συνεργασία με την Delphi Automotive Plc θα είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή το 2019, ενώ η Ford ελπίζει να έχει έτοιμο το αυτόνομο μοντέλο της το 2021.