Το Robinfood στο ka-business.gr

 

Μέσα από τη Robinfood οι καταναλωτές μπορούν να αναζητούν, να εντοπίζουν γεωγραφικά και να αγοράζουν τρόφιμα τα οποία χρειάζονται άμεση κατανάλωση σε εκπτωτική τιμή.

Τέτοιου είδους προϊόντα είναι είτε έτοιμα γεύματα τα οποία δεν έχουν καταναλωθεί ως το τέλος της ημέρας είτε συσκευασμένα προϊόντα το οποία βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους.

 

Έχοντας μία έκπτωση στα προϊόντα τους οι επιχειρήσεις αντί να έχουν ζημία, από τα τρόφιμα που τους έχουν απομείνει, μπορούν να έχουν κέρδη, ενώ οι καταναλωτές μπορούν αγοράζοντας τέτοιου είδους προϊόντα να εξοικονομούν χρήματα στις αγορές τους.

Όπως δήλωσε στο ka-business.gr η Ιωάννα Τσεχελίδου “Η ιδέα μας ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια λόγω ενός φίλου μας ο οποίος όταν ήμασταν την ίδια περίοδο στην Αγγλία για μεταπτυχιακό έψαχνε να βρει προϊόντα τα οποία ήταν σε έκπτωση καθώς η ζωή εκεί ήταν ακριβή και οι επιχειρήσεις έχοντας ήδη αντιληφθεί ότι είναι προτιμότερο να έχουν μικρότερο κέρδος από το να έχουν ζημία, είχαν εκπτώσεις στα συγκεκριμένα προϊόντα. Η δυσκολία όμως ήταν στο να ενημερωθεί κάποιος άμεσα και εύκολα για το που μπορεί να βρει αυτά τα προϊόντα χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνει ο ίδιος στο κατάστημα. Η ίδια λογική ισχύει και για την πρωτογενή παραγωγή με τη διαφορά ότι στα αγροτικά προϊόντα είναι δύσκολο να υπάρχει κάποια συγκεκριμένη έκπτωση καθώς η τελική τιμή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, οι τιμές δεν είναι σταθερές και οι αγρότες έχουν μικρό περιθώριο κερδοφορίας. Στην περίπτωση των παραγωγών προσπαθούμε να τους βοηθήσουμε να βρουν αγοραστές για τα προϊόντα τους αποφεύγοντας να αφήσουν τη σοδειά τους ανεκμετάλλευτη στα χωράφια τους”.

Μέσα από τη Robinfood δημιουργούνται κανάλια άμεσης επικοινωνίας μεταξύ παραγωγής, διάθεσης και κατανάλωσης που συντελούν στη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος των τροφίμων στο περιβάλλον.

 

Έχοντας έγκαιρη ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα των τροφίμων στην αγορά, μπορούμε , όπως επισημαίνει η κα Τσεχελίδου, να αξιοποιούμε αποτελεσματικότερα τους πόρους μας και να καλύπτουμε τις ανάγκες περισσότερων ανθρώπων.

 

“Ίσως αρχικά να αντιλαμβανόμαστε κυρίως τα οικονομικά οφέλη που έχει η καλύτερη διαχείριση της τροφής μέσω ενός δικτύου, αλλά μακροπρόθεσμα βλέπουμε ότι αυτή η στάση έχει θετικό αντίκτυπο σε ηθικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο” καταλήγει.   

 

 

NULLNULLNULL

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

BSS: Ο ρόλος των Συμβούλων Επιχειρήσεων σήμερα
Ο Ευστάθιος Λιακόπουλος FOUNDER – CEO BSS μιλά στο και τη Ραλλιώ Λεπίδου για το πώς μπορεί η σωστή επιλογή συμβούλου σε μία...
Διπλή βράβευση για την Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας στα Tourism Awards 2021
Δυο σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards, επιβεβαιώνουν και επιβραβεύουν τις προσπάθειες και το υψηλό αίσθημα συνεργασίας που επέδειξε η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας,...
H Πειραιώς Financial Holdings ολοκλήρωσε επιτυχώς την πρώτη έκδοση ομολόγου Additional Tier 1 ύψους €600 εκατ.
H έκδοση συνιστά την πρώτη έκδοση τίτλων ΑΤ1 της Πειραιώς στις διεθνείς αγορές μετά την κρίση, σε συνέχεια των εκδόσεων τίτλων Tier 2 της...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

BSS: Ο ρόλος των Συμβούλων Επιχειρήσεων σήμερα
Ο Ευστάθιος Λιακόπουλος FOUNDER – CEO BSS μιλά στο και τη Ραλλιώ Λεπίδου για το πώς μπορεί η σωστή επιλογή συμβούλου σε μία...
Διπλή βράβευση για την Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας στα Tourism Awards 2021
Δυο σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards, επιβεβαιώνουν και επιβραβεύουν τις προσπάθειες και το υψηλό αίσθημα συνεργασίας που επέδειξε η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας,...
H Πειραιώς Financial Holdings ολοκλήρωσε επιτυχώς την πρώτη έκδοση ομολόγου Additional Tier 1 ύψους €600 εκατ.
H έκδοση συνιστά την πρώτη έκδοση τίτλων ΑΤ1 της Πειραιώς στις διεθνείς αγορές μετά την κρίση, σε συνέχεια των εκδόσεων τίτλων Tier 2 της...