Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός Να εστιάσει στο Instagram την διαφημιστική του καμπάνια καταλήγει μεγάλη έρευνα του...

Να εστιάσει στο Instagram την διαφημιστική του καμπάνια καταλήγει μεγάλη έρευνα του Ο.Τ.Θ. στα social media

Ο αριθμός των χρηστών που έμαθαν για την Θεσσαλονίκη κατά την περίοδο του testing μπορεί να θεωρηθεί και ρεκόρ, με δεδομένο ότι ο στόχος δεν ήταν η διαφήμιση αλλά η αποτύπωση μιας συνολικής εικόνας για τους κοινό των social media που ενδιαφέρεται για τη Θεσσαλονίκη. Οι φωτογραφίες όμως και το υλικό του ΟΤΘ έκαναν την διαφορά στην άριστα δομημένη στρατηγική του testing, κάνοντας τα αποτελέσματα ακόμη πιο σημαντικά και πολύπλευρα.
 
Η έρευνα, η οποία ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2018, έδειξε με την ολοκλήρωση του α΄ κύκλου  πως η καλύτερη διαφημιστική απόδοση έρχεται από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Συγκεκριμένα το Παρίσι (Γαλλία), το Βερολίνο (Γερμανία), η Ρίγα (Λετονία), η Μαδρίτη (Ισπανία) και η Σόφια (Βουλγαρία) είναι οι πόλεις που εμφανίζουν την καλύτερη απόδοση για την προβολή της Θεσσαλονίκης στους αντίστοιχους κατοίκους των περιοχών.
 
Αντίστοιχα καλύτερη απόδοση από τις ΗΠΑ είχαν η Νέα Υόρκη και η Βοστώνη καθώς και το Τορόντο (Καναδάς).
 
“Αυτό σημαίνει ότι σε αυτές τις χώρες, μπορούμε να φτάσουμε σε πολύ υψηλότερα επίπεδα αποδοχής “κοινού-στόχου”, με πιο οικονομική διαφήμιση και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα και πιο πολλές αφίξεις τουριστών από αυτές τις περιοχές στο εγγύς μέλλον” σημειώνουν οι εκπρόσωποι εταιρείας που διενεργεί την έρευνα.
 
Κατά την διάρκεια της έρευνας αξιολογήθηκε και ποιο από τα μέσα δημοσιοποίησης έχει την μεγαλύτερη απήχηση:
Όπως διαπιστώθηκε, η φωτογραφία είναι, για την ώρα, αυτή, που έχει την μεγαλύτερη απήχηση. Ωστόσο ενδιαφέρον παρουσίασε το γεγονός ότι στα video το κοινό των social media πραγματοποιεί περισσότερες ενέργειες καθώς αντιδρά, σχολιάζει και κυρίως κοινοποιεί.
 
Ο βαθμός αποτελεσματικότητας των video στα social media αποτέλεσε ένα από τα ερωτήματα του ΟΤΘ στην έρευνα καθώς επενδύει σε video και VR παρουσιάσεις της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού.
 
Από την έρευνα επίσης προέκυψαν στοιχεία για :

  • το ποιες είναι οι καλύτερες ώρες των αναρτήσεων και των διαφημιστικών καμπανιών
  • οι καλύτερες ημέρες
  • ο τρόπος που φτάνει το μήνυμα. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση είναι το smart phone το οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν για την ενημέρωση τους για ταξίδια και αναψυχή σε ποσοστό 95% μέσω των social media πάντα.

Εκτός αυτών προέκυψαν χαρακτηριστικά σχετικά με τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι χρήστες και τις συμπεριφορές τους .

Από αυτά τα χαρακτηριστικά και την ανταπόκριση ενδιαφέροντος που καταγράφηκε για την Ελλάδα, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, καλείται να εστιάσει πρωτίστως τις διαφημιστικές του προσπάθειες στο Instagram. Που σημαίνει ότι η Θεσσαλονίκη κέρδισε όχι μόνο τις μεγαλύτερες ηλικίες αλλά και τους millenials, που η ζωή τους είναι τα ταξίδια και οι γαστρονομικές και αθλητικές εμπειρίες στους προορισμούς τους.

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Κορονοϊός: Η Επιτροπή εγκρίνει νέα σύμβαση με τη Novavax για πιθανό εμβόλιο κατά της νόσου COVID-19
Την έβδομη συμφωνία προαγοράς με φαρμακευτική εταιρεία ενέκρινε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να διασφαλίσει την πρόσβαση σε πιθανό εμβόλιο κατά της νόσου
ΕΕ: Τέσσερις νέες προκηρύξεις στηρίζουν τα μέσα ενημέρωσης με συνολικά 12 εκατ. ευρώ
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε τέσσερις νέες προσκλήσεις υποβολής προτάσεων για την προαγωγή μιας δημόσιας σφαίρας ζωντανής και πολύμορφης και την ενίσχυση της πρόσβαση των...
Embneusys: Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT) στην υπηρεσία των κατασκευαστικών
Καινοτόμα συστήματα που αξιοποιούν την τεχνολογία του Διαδικτύου των Πραγμάτων (ΙοΤ), ειδικά σχεδιασμένα για τον κατασκευαστικό κλάδο, δημιουργεί η εταιρεία Embneusys (πρώην Embiots). H

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΙΚΕΑ Digital Spa: Ψηφιακή εμπειρία χαλάρωσης
Τη νέα της ψηφιακή καινοτομία, το ΙΚΕΑ Digital Spa, που έρχεται να απαντήσει στην ανάγκη όλων μας για αποφόρτιση από την καθημερινότητα, παρουσιάζει η...
Υπουργείο Υγείας: Άμεση ψυχολογική υποστήριξη στους πληγέντες
Με απόφαση της υφυπουργού Υγείας Ζωής Ράπτη, η τηλεφωνική γραμμή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης 10306 επεκτείνεται, ώστε να παρέχει υποστήριξη και στους πληγέντες από τις πυρκαγιές...
WATT+VOLT: Στηρίζει τους πληγέντες από τις καταστροφικές πυρκαγιές
Μέτρα στήριξης των πληγέντων από τις καταστροφικές πυρκαγιές της 3ης Αυγούστου 2021 ανακοίνωσε η εταιρεία προμήθειας ρεύματος WATT+VOLT. Συγκεκριμένα, προχωρά σε πλήρη διαγραφή της καταναλωθείσας...