Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός Νέα συνεργασία στον Συνεδριακό Τουρισμό

Νέα συνεργασία στον Συνεδριακό Τουρισμό

 

Ουσιαστικά η συνεργασία αυτή δημιουργεί έναν μεγάλο και  δυναμικό Φορέα για τη διοργάνωση συνεδριακών εκδηλώσεων.  Ο Φορέας που δημιουργείται, εισαγάγει νέες και πρωτοποριακές υπηρεσίες με νέες ιδέες σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του, οι οποίες δημιουργούνται και υλοποιούνται από In-house εξειδικευμένο επιτελείο ακόμη και στον τομέα των νέων τεχνολογιών με ιδιόκτητο εξοπλισμό, όπως επίσης και από 20μελη εξειδικευμένη ομάδα στελεχών του.

Ο Συνεδριακός Τουρισμός, είναι μια μορφή εναλλακτικού τουρισμού, που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη και στην Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί πως από τα αποσπασματικά στοιχεία που υπάρχουν, ο συνεδριακός τουρισμός καλύπτει το 3-4% του αριθμού των αφίξεων αλλοδαπών τουριστών  διεθνώς και το 6-7% της συνολικής εισροής τουριστικού συναλλάγματος.

ο οποίος από την 1η Ιουλίου 2013, επεκτείνει τις εργασίες του σε όλη την Κεντρική και  Βόρεια Ελλάδα.

 

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στους δημοσιογράφους για την ανακοίνωση της συνεργασίας, ο κ. Αναστάσιος Γούσιος της Alpha Marketing, αναφέρθηκε στις προοπτικές του συνεδριακού τουρισμού σήμερα.  Όπως επισήμανε «Η Θεσσαλονίκη διαθέτει πολύ αξιόλογους συνεδριακούς χώρους κυρίως μέσα σε ξενοδοχειακές μονάδες, ενώ υπάρχουν και κάποιοι, που είναι αυτόνομοι. Έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει πολύ απαιτητικά συνέδρια και ο κύριος στόχος της είναι να προσελκύει μεσαίου μεγέθους συνέδρια µέχρι 800 ατόµων, τα οποία είναι και τα περισσότερα».

 

 

Η κα Νέλλη Κουλούρη της Air Maritime μίλησε για το στόχο της συνένωσης των τριών εταιριών τονίζοντας πως «Μετά από αρκετές ανταλλαγές απόψεων μας και μια περίοδο εκπαίδευσης των στελεχών μας στην τεχνογνωσία και τα σύγχρονα λογισμικά εργαλεία που έχει αναπτύξει και χρησιμοποιεί η  Triaena,  είμαστε σήμερα εδώ και σας ανακοινώνουμε την έναρξη της λειτουργίας της συνεργασίας μας που υποστηρίζεται και από την Alpha Marketing, στην οργάνωση του Μάρκετινγκ και των πωλήσεων».

 

 

Τέλος ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε στον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας Air Maritime, επισημαίνοντας τα οφέλη που μπορεί να έχει κάποιος από ένα τουριστικό γραφείο σε σχέση με τις απρόσωπες μηχανές αναζήτησης στο ίντερνετ , λέγοντας χαρακτηριστικά πως « Πρώτα απ’ όλα εμείς γνωρίζουμε τον πελάτη, τις συνήθειες του, τις επιθυμίες του, τις απαιτήσεις του, έτσι μπορούμε και διοργανώνουμε το ταξίδι στα μέτρα του κάτι που δεν είναι εύκολο να γίνει με τις ιστοσελίδες κρατήσεων.   Δεύτερο σημαντικό θέμα είναι τα ψιλά γράμματα των ιστοσελίδων, που συχνά δεν επιτρέπουν κανένα λάθος ή καμία αλλαγή μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, χωρίς να αναφέρουμε τον κίνδυνο της αξιοπιστίας ορισμένων. Ακόμα και σε περιπτώσεις που τα συστήματα δεν δίνουν διαθεσιμότητα υπάρχει τρόπος για να εξασφαλιστεί θέση, αυτό στο ίντερνετ δεν γίνεται».

 

Σύντομη παρουσίαση των  εταιριών

AIRMARITIME

Ο τουριστικός οργανισμός AIRMARITIME ιδρύθηκε το 1990 από τη Νέλλη Κουλούρη και τους συνεργάτες της, αξιοποιώντας την πολύτιμη εμπειρία πολλών χρόνων στο χώρο των εθνικών και διεθνών αερομεταφορών. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός ταξιδιωτικού γραφείου που ανταποκρίνεται, με σύγχρονη αντίληψη και μέσα, στις ανάγκες Ελλήνων και ξένων ταξιδιωτών.

Πιστοποιημένη ποιότητα

Το 2009 πιστοποιήθηκε επιτυχώς με ISΟ 9001:2000  μέσω της IQ Net και του  ΕΛΟΤ για τη παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών (κρατήσεις αεροπορικών / ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και ξενοδοχείων) και την οργάνωση ταξιδιών (Μεμονωμένων, Ομαδικών και Ταξιδιών Κινήτρων ).

Είναι μέλος των Διεθνών Οργανισμών

  • ΙΑΤΑ ( International Air Transport Association)
  • ΗΑΤΤΑ ( Hellenic Association of Travel and Tourist Agents)
  • ASTA ( American Society of Travel Agents)
  • Meridian Club

Alpha Marketing

Η Alpha Marketing είναι μια επιχείρηση παροχής ολοκληρωμένων Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες που εξασφαλίζουν εξοικονόμηση χρόνου και πόρων. 

Εξειδικεύεται κατά κύριο λόγο σε επιχειρήσεις και φορείς τουρισμού, καθώς και σε επιχειρήσεις παραγωγής και εμπορίας βιομηχανικών προϊόντων (κυρίως τροφίμων, ποτών).

Ειδικότερα ασχολείται με: 

  • Επιχειρηματικό σχεδιασμό
  • Οργάνωση Επιχείρησης
  • Στρατηγική Μάρκετινγκ
  • Έρευνες ( Αγοράς, Καταναλωτών )
  • Οργάνωση και προώθηση πωλήσεων
  • Branding – Δημιουργία και διαχείριση εταιρικής ταυτότητας
  • Διαφήμιση
  • Παραγωγή υλικού ( Έντυπο, Τηλεοπτικό, Multimedia )
  • Τηλεοπτικές Παραγωγές
  • Δημόσιες Σχέσεις – Συνέδρια – Εκδηλώσεις
  • Κατασκευή ιστοσελίδων – Web Marketing

Με γραφεία σε Λάρισα, Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθώς και συνεργάτες στις υπόλοιπες περιφέρειες και στο εξωτερικό, καλύπτει γεωγραφικά όλη την επικράτεια παρέχοντας εφαρμόσιμες, πρακτικές και οικονομικές λύσεις. 

 

Triaena Tours & Congress  S.A -Πρωτοπόρος στον Συνεδριακό Τουρισμό 

H Triaena ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1959. Το 1976 προσχώρησε στην Εταιρία ο κ. Ντίνος Αστράς και έτσι δημιουργήθηκε η TRIAENA TOURS ΕΠΕ, η οποία τo 1999 αναβαθμίστηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία υπό την επωνυμία  TRIAENA TOURS & CONGRESS A.E., μια  δυναμική εταιρία αμιγώς ελληνικών συμφερόντων, που κληρονόμησε την πλούσια εμπειρία των ιδρυτών της στο χώρο του τουρισμού.

Η TRIAENA TOURS & CONGRESS S.A. αριθμεί περισσότερα από πενήντα χρόνια από την ίδρυση της και σαράντα χρόνια ενασχόλησης στα  Συνεδριακά δρώμενα της Χώρας. Από το 1959 έχει διοργανώσει περισσότερα από 1500 συνέδρια, 1300 corporate meetings ημερίδες και incentives με τη συμμετοχή 500.000 συνέδρων και  85.000 συνοδών μελών, έχει εξυπηρετήσει 570.000 τουρίστες στην Ελλάδα, 200.000 Έλληνες τουρίστες στο εσωτερικό και 85.000 Έλληνες στο εξωτερικό.

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...