Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός Ο ρόλος του διαδικτύου πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τις διακοπές...

Ο ρόλος του διαδικτύου πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τις διακοπές μας! Οι… ελληνικές προτιμήσεις

Τα εργαλεία του διαδικτύου χρησιμοποιούνται συχνά κατά την φάση οργάνωσης των διακοπών, και είναι ιδιαιτέρως χρήσιμα για το 65% των Ούγγρων, το 56% των Πολωνών, το 42% των Τσέχων και το 39% των Ελλήνων κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους. Οι Έλληνες όχι μόνο αποζητούν προσφορές διακοπών χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης (45%) ή ταξιδιωτικά portals όπως το TripAdvisor (37%), αλλά επισκέπτονται επίσης αντίστοιχες ιστοσελίδες, προκειμένου να συγκεντρώσουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τελικό ταξιδιωτικό τους προορισμό: αυτό ισχύει μάλιστα για το 89% των Ελλήνων ερωτηθέντων.

 

Κατά την φάση οργάνωσης των διακοπών, είναι εξίσου σημαντικό να εξασφαλίσουμε την γρήγορη και ασφαλή μετάβαση στο ξενοδοχείο, το κάμπινγκ ή την ενοικιαζόμενη κατοικία των ονείρων μας. Οι ταξιδιώτες στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη επιλέγουν το αυτοκίνητο ως το πρώτο και πλέον δημοφιλές μέσο. Το 69% των Ούγγρων, το 66% των Πολωνών, το 58% των Τσέχων και το 49% των Ελλήνων προτιμούν το αυτοκίνητο ως μέσο μετακίνησης στα ταξίδια τους. Οι Έλληνες ταξιδεύουν επίσης με αεροπλάνο (28%) και με πλοίο (17%), ενώ αποφεύγουν το τρένο (μόλις 2%). Ο ρόλος του internet δεν πρέπει να υποτιμάται όταν σχεδιάζουμε αεροπορικά ταξίδια: το κόστος είναι ο πλέον κρίσιμος παράγοντας για τους περισσότερους Έλληνες ταξιδιώτες (68%) όταν επιλέγουν αεροπορική εταιρεία, ενώ εξίσου σημαντικό ρόλο παίζουν οι προσφορές προς συγκεκριμένους προορισμούς (43%). Η πολιτική μεταφοράς αποσκευών αποτελεί τον τρίτο κατά σειρά πιο σημαντικό παράγοντα (30%), ενώ μόλις το 19% των Ελλήνων, αναφέρει τη σημασία των κριτικών στο διαδίκτυο, ως βοήθεια εύρεσης της καλύτερης προσφοράς.

 

Το internet είναι ο καλύτερος φίλος μας όχι μόνο πριν τις διακοπές, αλλά βέβαια και  κατά τη διάρκειά τους: το 95% των Ελλήνων και των Πολωνών, το 87% των Ούγγρων και το 83% των Τσέχων ‘σερφάρουν’ στο διαδίκτυο όταν ταξιδεύουν. Όταν κάνουμε διακοπές, μας αρέσει να τσεκάρουμε τα social media (το 63% των Πολωνών, το 60% των Ελλήνων, το 48% των Ούγγρων και το 39% των Τσέχων), αλλά και να συμβουλευόμαστε χάρτες – κάτι ιδιαίτερα δημοφιλές για τους Ούγγρους (71%), αλλά επίσης και για τους Έλληνες (66%), να τσεκάρουμε εστιατόρια/ τουριστικά αξιοθέατα και να αναζητάμε θέματα σχετικά με τη δουλειά μας (κάτι που προτιμούν κυρίως οι Έλληνες καταναλωτές – 58% και 33% αντίστοιχα), καθώς και για να κάνουμε αγορές. Το τελευταίο αποτελεί την δεύτερη πιο σημαντική κατηγορία για τους Πολωνούς ταξιδιώτες (28%), ενώ το ποσοστό για τους Έλληνες ανέρχεται στο 22%.

 

«Ο ταξιδιωτικός/τουριστικός τομέας ανήκει στις βιομηχανίες αυτές που διαθέτουν τον μεγαλύτερο αριθμό νέων, απίστευτων ευκαιριών χάρη στο διαδίκτυο. Πριν από μερικά χρόνια, θα παίρναμε στα χέρια μας έναν χάρτη, θα υπολογίζαμε τα χιλιόμετρα και θα πηγαίναμε επίσκεψη στους φίλους μας στο σπίτι τους κοντά στη θάλασσα ή στο βουνό. Τώρα, οι δυνατότητες είναι αμέτρητες: μπορείς να ψάξεις ταξιδιωτικούς προορισμούς με το TripAdvisor και με τις τοποθεσίες του Instagram. Αμέσως θα δεις πως είναι στην πραγματικότητα ένα μέρος ή κατάλυμα, χωρίς τις επεξεργασμένες φωτογραφίες ενός διαφημιστικού φυλλαδίου. Μπορείς να κάνεις κράτηση σε αξιόπιστα διαμερίσματα χρησιμοποιώντας το Airbnb, καθώς και να αγοράσεις αεροπορικά εισιτήρια στην καλύτερη δυνατή τιμή» – αναφέρει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. «Μπορείς ακόμα και να τροποποιήσεις με ευκολία τα σχέδιά σου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σου – με τη σύνδεση στο διαδίκτυο, η κράτηση και αγορά ‘εν κινήσει’ είναι πια τόσο γρήγορη. Μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά με ένα μόνο κλικ με την υπηρεσία PayPal One Touch. Ακόμα καλύτερη είναι η δυνατότητα πληρωμής όλων των ταξιδιωτικών εξόδων με PayPal, η οποία καλύπτεται από το Πρόγραμμα Προστασίας Αγοραστή: PayPal Buyer Protection:  αυτό αφορά και τα ταξιδιωτικά εισιτήρια. Εάν κάτι λοιπόν πάει στραβά στις πολυαναμενόμενες διακοπές σου, μπορείς να βασίζεσαι επάνω μας».

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Embneusys: Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT) στην υπηρεσία των κατασκευαστικών
Καινοτόμα συστήματα που αξιοποιούν την τεχνολογία του Διαδικτύου των Πραγμάτων (ΙοΤ), ειδικά σχεδιασμένα για τον κατασκευαστικό κλάδο, δημιουργεί η εταιρεία Embneusys (πρώην Embiots). H
ΕΕ: Νέες κατευθυντήριες γραμμές για τη θωράκιση μελλοντικών έργων υποδομής έναντι της κλιματικής αλλαγής
Νέες τεχνικές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τη θωράκιση των έργων υποδομής έναντι της κλιματικής αλλαγής για την περίοδο 2021-2027 δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι...
Παραπληροφόρηση για τον κορονοϊό: οι διαδικτυακές πλατφόρμες λαμβάνουν νέα μέτρα
Η Επιτροπή δημοσίευσε τις εκθέσεις των Facebook, Twitter, TikTok, Microsoft και Google σχετικά με τα μέτρα που έλαβαν τον Ιούνιο για την καταπολέμηση της...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Embneusys: Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT) στην υπηρεσία των κατασκευαστικών
Καινοτόμα συστήματα που αξιοποιούν την τεχνολογία του Διαδικτύου των Πραγμάτων (ΙοΤ), ειδικά σχεδιασμένα για τον κατασκευαστικό κλάδο, δημιουργεί η εταιρεία Embneusys (πρώην Embiots). H
SoftOne: Εύκολη προσθήκη του πιστοποιητικού εμβολιασμού σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή
Μία νέα υπηρεσία, διαθέσιμη δωρεάν για όλους τους πολίτες, δημιούργησε η SoftOne, μία από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου...
Ενημέρωση για τον καύσωνα – Έκτακτα μέτρα
Ολοκληρώθηκε η ευρεία σύσκεψη υπό τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκο Χαρδαλιά με θέμα...