Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός Οι Γερμανοί προτιμούν... Ελλάδα!

Οι Γερμανοί προτιμούν… Ελλάδα!

 

Το συμπέρασμα αυτό ενισχύεται από το σημαντικό ενδιαφέρον που έδειξαν τουριστικοί πράκτορες και γραφεία της Γερμανίας ώστε να συμπεριλάβουν τη Θεσσαλονίκη στα πακέτα τους, εκπρόσωποι των οποίων επισκέφθηκαν το περίπτερο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου.

Η ΕΞΘ συμμετείχε στην ITB Berlin 2015 με δικό της σταντ στο περίπτερο του ΕΟΤ, καθώς δε θα μπορούσε να απουσιάζει από μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως. Το περίπτερο της Θεσσαλονίκης κατακλύστηκε από το κοινό, ενώ οι εκπρόσωποι της ΕΞΘ πραγματοποίησαν επαφές με τουριστικούς πράκτορες και συμμετείχαν σε συναντήσεις με επαγγελματίες αγοραστές, στο Speed Networking που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της ITB.

Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων η αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Γιάννης Γιώργος, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης κ.α.

Η ΕΞΘ ήταν και είναι πάντοτε πρόθυμη να συνεργαστεί με όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που συμβάλλουν στην εθνική προσπάθεια που λέγεται ανάπτυξη του τουρισμού, ειδικά σήμερα που η χώρα βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή, γιατί πιστεύει πως ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας για να βγει η χώρα από την κρίση.

Ο Πρόεδρος της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, αμέσως μετά τη εκδήλωση που διοργάνωσαν στο πλαίσιο της ITB η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ με στόχο να προβάλουν την περιοχή στα γερμανικά ΜΜΕ και τους τουριστικούς πράκτορες, δήλωσε: «Το 2014 ήταν μια σημαντική χρονιά για τη Θεσσαλονίκη, καθώς παρατηρήθηκε αύξηση των διανυκτερεύσεων. Θα θέλαμε αυτή η αύξηση να συνεχιστεί και το 2015, αλλά και να συνοδευτεί με αύξηση των οικονομικών μεγεθών, ώστε να στηριχθεί η τοπική οικονομία», επεσήμανε ο κ. Θωμόπουλος και πρόσθεσε:

«Προσκαλούμε στη Θεσσαλονίκη για city break, αλλά και για εναλλακτικές μορφές τουρισμού και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες για να απολαύσουν υψηλού επιπέδου φιλοξενία στα ξενοδοχεία μας, αλλά και για να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες στην πόλη, συνδυάζοντάς τες με ξεχωριστές κοντινές αποδράσεις. Το τετράπτυχο κουλτούρα, πολιτισμός – ιστορία, γαστρονομία, διασκέδαση που προσφέρει η πόλη, μπορεί να συνεπάρει ανθρώπους όλων των ηλικιών, δώδεκα μήνες το χρόνο» είπε ο κ. Θωμόπουλος και σημείωσε τον καθοριστικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η γερμανική αγορά.

Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ΙΤΒ στο Βερολίνο, ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης παρουσιάζοντας τις 15 προτάσεις που περιλαμβάνονται στην καμπάνια-πρόσκληση προς τους Γερμανούς τουρίστες για να επισκεφθούν την Ελλάδα, η Θεσσαλονίκη κατέχει τη δεύτερη θέση μετά την Αθήνα με το γενικότερο τίτλο “A City with a Big Heart”.

Την ΕΞΘ εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο Αντιπρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Τορνιβούκας και η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Ευδοκία Τσατσούρη, ενώ συμμετείχαν εκπρόσωποι ξενοδοχείων και τουριστικών γραφείων της Θεσσαλονίκης.

 

Το ka-business.gr προτείνει

Ευρωεκλογές 2024: Πόσους ευρωβουλευτές εκλέγει κάθε χώρα
Συνολικά 720 ευρωβουλευτές θα εκλεγούν τον Ιούνιο του 2024, 15 περισσότεροι σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκλογές.  Οι ευρωεκλογές 2024,  θα διεξαχθούν από τις...
Μητσοτάκης στη Σύνοδο Κορυφής: Η κρίση στη Μέση Ανατολή να μη γίνει περιφερειακή σύγκρουση
«Η κρίση στη Μέση Ανατολή να μη γίνει περιφερειακή σύγκρουση», ανέφερε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την προσέλευσή του στη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου...
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και προσωρινός ανάδοχος για τον 6ο Προβλήτα
Η ΟΛΘ Α.Ε. («Εταιρεία»), ο φορέας εκμετάλλευσης του λιμένα Θεσσαλονίκης και κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Οι σάλτσες μαγειρικής COOK at HOME αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2024»
Το COOK at HOME, δημιούργημα της βιομηχανίας τροφίμων Provil, εμπνέεται από τη σημασία του καλού φαγητού για τη ζωή των Ελλήνων και έχει σαν...
Μαρουσάκη: Πλησιάζει κακοκαιρία με επικίνδυνα φαινόμενα – Καλλιάνος: Σε αυτές τις 10 περιοχές θα πέσει το περισσότερο νερό και με μεγάλη ένταση 
Αλλάζει ο καιρός ήδη από σήμερα σύμφωνα με το μετεωρολόγο του OPEN, Κλέαρχο Μαρουσάκη, ο οποίος έκανε λόγο για τα προεόρτια μιας οργανωμένης κακοκαιρίας,...
Ευρωεκλογές 2024: Πόσους ευρωβουλευτές εκλέγει κάθε χώρα
Συνολικά 720 ευρωβουλευτές θα εκλεγούν τον Ιούνιο του 2024, 15 περισσότεροι σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκλογές.  Οι ευρωεκλογές 2024,  θα διεξαχθούν από τις...