Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός Οι Ρώσοι δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στις ελληνικές θάλασσες

Οι Ρώσοι δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στις ελληνικές θάλασσες

Ο συνολικός όγκος τουριστικών ροών στο εξωτερικό ήταν μειωμένος συγκριτικά με πέρυσι, εξαιτίας των «κλειστών» προορισμών της Αιγύπτου και της Τουρκίας, όμως, για τον ίδιο λόγο, πολλοί άλλοι προορισμοί παρουσιάζουν ανάπτυξη. Μετά την Ελλάδα, οι δημοφιλέστεροι προορισμοί το Μάιο ήταν η Τυνησία, η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, η Βουλγαρία, τα ΗΑΕ και η Ιορδανία. 

Σημαντική ζήτηση παρουσίασαν και περιοχές του εσωτερικού (Σότσι, Κριμέαν, Μόσχα, Αμπχαζία). 

Όπως παρατηρούν οι Ρώσοι τουρ οπερέιτορ, οι Ρώσοι τουρίστες τείνουν φέτος να κάνουν σύντομες διακοπές καθ όλη τη διάρκεια του έτους, κάνοντας μόνο μία φορά διακοπές μακράς διάρκειας το καλοκαίρι. Η μέση διάρκεια διακοπών το Μάιο σε προορισμούς του εσωτερικού ανήλθε σε 7-8 ημέρες.

Οι πωλήσεις για ταξίδια σε προορισμούς του εξωτερικού παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα και συνεχίζει να επικρατεί αβεβαιότητα σε σχέση με το πώς θα αντιδράσουν οι καταναλωτές στην ισοτιμία του ρουβλίου έναντι των βασικών νομισμάτων, η οποία ήταν και ο βασικός λόγος που παρατηρήθηκε μείωση στις πωλήσεις. Η διάρκεια διακοπών στο εξωτερικό ήταν ελαφρώς μειωμένη. Πολλοί Ρώσοι προτιμούν μια απόδραση 2-3 ημερών ή μικρότερη, είτε επιλέγουν άλλους τρόπους να περιορίσουν τις ταξιδιωτικές δαπάνες. 

Από τις πρώτες «περικοπές» είναι οι εκδρομές που προσφέρονται στον προορισμό. 

Ορισμένοι αποφασίζουν να μείνουν σε ξενοδοχείο μικρότερης κατηγορίας, όμως την ίδια ώρα αναζητούν πιο πλήρη πακέτα με υπηρεσίες διασκέδασης, καλές υποδομές κτλ.Σύμφωνα με τους τουρ οπερέιτορ, οι δαπάνες των Ρώσων στους προορισμούς έχουν μειωθεί κατά 50-100 δολάρια ανά άτομο. Οι αντίστοιχες δαπάνες στο εσωτερικό ήταν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο επικεφαλής πωλήσεων της Mouzenidis Travel, Yevgeny Kiselyov, ο αριθμός των Ρώσων τουριστών που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και την Κύπρο το Μάιο ήταν κατά 1/3 μεγαλύτερος σε σχέση με πέρυσι. 

Πολλοί Ρώσοι τουρίστες επέλεξαν να παρατείνουν σε βασική μια απόδραση Σαββατοκύριακου στις αρχές Μαΐου. Το βάθος πωλήσεων παρουσιάζει αύξηση και η Mouzenidis Travel τη συνδέει με το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι Ρώσοι τουρίστες κάνουν πρώιμες κρατήσεις και επιλέγουν καλοκαιρινά πακέτα στην Ελλάδα από πολύ νωρίς. 

Επομένως, εάν το περασμένο έτος το 25% των Ρώσων που έκαναν διακοπές στην Ελλάδα είχαν κάνει κράτηση εκ των προτέρων, τότε ο αριθμός των τουριστών θα ξεπερνούσε το 35%. Αυτό σημαίνει ότι κάθε τρίτος τουρίστας που θα επισκεφθεί την Ελλάδα ή την Κύπρο αυτή τη σεζόν, έκανε πρώιμη κράτηση. 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

“Μπλε Οικονομία” του DigiCirc : το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο των επιχειρήσεων / Πώς λειτουργεί
Μετά την επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος “Κυκλικές Πόλεις”, το έργο DigiCirc οργανώνει το δεύτερο πρόγραμμα χρηματοδότησης και επιχειρηματικής επιτάχυνσης παρέχοντας έως και € σε...
Κορωνοϊός: Δείτε τι θα ισχύει από 28 Ιουνίου / Τι ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Ν. Χαρδαλιάς
Άρση του περιορισμού της νυχτερινής κυκλοφορίας (curfew) από τη Δευτέρα 28 Ιουνίου ανακοίνωσε ο κ. Χαρδαλιάς ενώ παράλληλα  από την ίδια ημέρα θα ισχύουν...
Σοκ στη Μονή Πετράκη: Ιερέας έριξε βιτριόλι σε έξι Μητροπολίτες
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ιερέας που δικαζόταν για κάποιο αδίκημα και επρόκειτο να καθαιρεθεί έριξε βιτριόλι σε έξι Μητροπολίτες, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΘΒΕ Ευγένιος Ο’Νηλ «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα» Βέρα Κρούσκα, Τάκης Χρυσικάκος/Πέρης Μιχαηλίδης
Tο «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα» μας προτείνει φέτος το καλοκαίρι το ΚΘΒΕ, σε σκηνοθεσία Θανάση Σαράντου, με την Βέρα Κρούσκα, τον...
Αντουάν ντε Σαιντ – Εξυπερύ «Ο Μικρός Πρίγκιπας» με τον Θανάση Τσαλταμπάση
Η πιο αγαπημένη ιστορία του κόσμου, «Ο μικρός πρίγκιπας» του Αντουάν ντε Σαιντ - Εξυπερύ ,το κλασσικό λογοτεχνικό έργο που απευθύνεται σε παιδιά όλων...
“Μπλε Οικονομία” του DigiCirc : το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο των επιχειρήσεων / Πώς λειτουργεί
Μετά την επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος “Κυκλικές Πόλεις”, το έργο DigiCirc οργανώνει το δεύτερο πρόγραμμα χρηματοδότησης και επιχειρηματικής επιτάχυνσης παρέχοντας έως και € σε...