Αρχική BUSINESS Νέα Mind… the brain!: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο.

Mind… the brain!: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο.

Με μεγάλη επιτυχία και έντονη συμμετοχή του επιχειρηματικού κόσμου ολοκληρώθηκε το 4ο διαδικτυακό webinar που διοργάνωσε το Marketing Club Greece με βασικό θέμα την εταιρική κοινωνική ευθύνη σε περιόδους κρίσης αλλά και την παρουσίαση έρευνας γύρω από την αντίδραση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε viral videos ΕΚΕ.

Την αρχή έκανε η Κωνσταντίνα Δεληαργύρη, Marketing Communications & Sustainability Manager, η οποία μας εισήγαγε στον κόσμο της ΕΚΕ.

Μας έδειξε πως η ΕΚΕ έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα ως πρακτική, καθώς αλλάζουν οι ανάγκες των κοινωνιών αλλά και των ανθρώπων που τις απαρτίζουν. Έτσι οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκουν νέους τρόπους προσφοράς, εναρμονισμένες με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις. Ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, σαν αυτή που ζούμε λόγω πανδημίας, όπου υπάρχουν πολλοί τομείς που χρειάζονται οικονομική και υλική υποστήριξη.

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε ο Μίλαν Γιάνιτς, Creative Director & Project Founder, ο οποίος έκανε την εισαγωγή για το Neuromarketing και μίλησε για μια προσωπική περιπέτεια υγείας που είχε και πώς αυτή τον οδήγησε να ψάξει έντονα πώς λειτουργεί και αντιδρά ο ανθρώπινος εγκέφαλος μας σε διαφορετικά ερεθίσματα.

Ακολούθησε το κύριο θέμα που ήταν η παρουσίαση της 1ης έρευνας παγκοσμίως, που έγινε σε millennials, με στόχο να ανακαλύψει πως αντιδρά ο εγκέφαλός τους όταν βλέπουν viral videos με θέμα την ΕΚΕ και συγκεκριμένα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Εκεί ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, Neuromarketing Expert, ανέλυσε τον τρόπο συλλογής και ανάλυσης των δεδομένων με τη χρήση eye tracking, MRI και προσωπικών συνεντεύξεων, ώστε να χαρτογραφηθεί όσο το δυνατόν πιο λεπτομερέστερα ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Τα viral videos, όλα από γνωστά brands του εξωτερικού με παρουσία στην Ελλάδα, μετρήθηκαν σε παραμέτρους όπως αρέσκεια και σημαντικότητα ώστε να μπορεί μια εταιρεία να έχει τα αποτελέσματα που χρειάζεται για να «χτίσει» μια viral καμπάνια σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Το webinar έκλεισε ο Τσαμπίκος Κοκκάρης, πρόεδρος του Marketing Club, o οποίος σημείωσε : Είναι η 1η φορά παγκοσμίως που διοργανώνεται έρευνα σχετική με την αντίδραση του εγκέφαλου σε CSR viral videos και όλοι εμείς στο Marketing Club είμαστε περήφανοι για τη συμβολή μας στο συγκεκριμένο project.  Φαίνεται πως το σύγχρονο μάρκετινγκ , περνάει σε άλλη διάσταση. Και θα στηριχτεί στην Νευροεπιστήμη, η οποία μας βοηθάει να διαβάσουμε το μυαλό του καταναλωτή που είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη δουλειά του marketer!

Τη συζήτηση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης υπεύθυνος της ομάδας εκπαίδευσης του Marketing Club.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ξεκινούν τα προγράμματα μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού
Με απόφαση της Υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη ξεκινά η μετεκπαίδευση εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων του τουριστικού κλάδου σε 10 πόλεις της χώρας μας. Πιο...
Κορωνοϊός – ΗΠΑ: Αναστέλλονται οι εμβολιασμοί με Johnson & Johnson λόγω περιστατικών θρόμβωσης
Οι ΗΠΑ προτείνουν την «παύση» χορήγησης του εμβολίου της Johnson & Johnson λόγω ανησυχιών για σοβαρά και σπάνια περιστατικά θρόμβωσης. Οι αμερικανικές ομοσπονδιακές υπηρεσίες υγείας θα ζητήσουν την άμεση παύση της...
Κραυγή αγωνίας από τον εκθεσιακό κλάδο
Στο έλεος της πανδημίας έχει αφεθεί ο ελληνικός εκθεσιακός κλάδος, ο μοναδικός στον οποίο δεν έχει επιτραπεί η επανεκκίνηση από την έναρξη της υγειονομικής...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ακούστε το νέο τραγούδι του Κωνσταντίνου Χριστοφόρου – Σ’ Ένα Τέταρτο –
Ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου συνεχίζει τις επιτυχίες με το καινούργιο του τραγούδι με τίτλο «Σ’ ένα τέταρτο». Το βίντεο κλιπ του τραγουδιού, που ήδη αγαπήθηκε και μεταδίδεται εκατοντάδες φορές καθημερινά...
Ξεκινούν τα προγράμματα μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού
Με απόφαση της Υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη ξεκινά η μετεκπαίδευση εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων του τουριστικού κλάδου σε 10 πόλεις της χώρας μας. Πιο...
Γιώργος Καραγιάννης: Έχουμε ολοκληρωμένο Σχέδιο για τα μεγάλα έργα και υλοποιείται Β’ φάση διαγωνισμού για το «Flyover» τον Ιούνιο
Για το ολιστικό σχέδιο της κυβέρνησης με τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 και...