Αρχική BUSINESS Mind… the brain!: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο.

Mind… the brain!: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο.

Με μεγάλη επιτυχία και έντονη συμμετοχή του επιχειρηματικού κόσμου ολοκληρώθηκε το 4ο διαδικτυακό webinar που διοργάνωσε το Marketing Club Greece με βασικό θέμα την εταιρική κοινωνική ευθύνη σε περιόδους κρίσης αλλά και την παρουσίαση έρευνας γύρω από την αντίδραση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε viral videos ΕΚΕ.

Την αρχή έκανε η Κωνσταντίνα Δεληαργύρη, Marketing Communications & Sustainability Manager, η οποία μας εισήγαγε στον κόσμο της ΕΚΕ.

Μας έδειξε πως η ΕΚΕ έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα ως πρακτική, καθώς αλλάζουν οι ανάγκες των κοινωνιών αλλά και των ανθρώπων που τις απαρτίζουν. Έτσι οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκουν νέους τρόπους προσφοράς, εναρμονισμένες με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις. Ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, σαν αυτή που ζούμε λόγω πανδημίας, όπου υπάρχουν πολλοί τομείς που χρειάζονται οικονομική και υλική υποστήριξη.

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε ο Μίλαν Γιάνιτς, Creative Director & Project Founder, ο οποίος έκανε την εισαγωγή για το Neuromarketing και μίλησε για μια προσωπική περιπέτεια υγείας που είχε και πώς αυτή τον οδήγησε να ψάξει έντονα πώς λειτουργεί και αντιδρά ο ανθρώπινος εγκέφαλος μας σε διαφορετικά ερεθίσματα.

Ακολούθησε το κύριο θέμα που ήταν η παρουσίαση της 1ης έρευνας παγκοσμίως, που έγινε σε millennials, με στόχο να ανακαλύψει πως αντιδρά ο εγκέφαλός τους όταν βλέπουν viral videos με θέμα την ΕΚΕ και συγκεκριμένα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Εκεί ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, Neuromarketing Expert, ανέλυσε τον τρόπο συλλογής και ανάλυσης των δεδομένων με τη χρήση eye tracking, MRI και προσωπικών συνεντεύξεων, ώστε να χαρτογραφηθεί όσο το δυνατόν πιο λεπτομερέστερα ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Τα viral videos, όλα από γνωστά brands του εξωτερικού με παρουσία στην Ελλάδα, μετρήθηκαν σε παραμέτρους όπως αρέσκεια και σημαντικότητα ώστε να μπορεί μια εταιρεία να έχει τα αποτελέσματα που χρειάζεται για να «χτίσει» μια viral καμπάνια σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Το webinar έκλεισε ο Τσαμπίκος Κοκκάρης, πρόεδρος του Marketing Club, o οποίος σημείωσε : Είναι η 1η φορά παγκοσμίως που διοργανώνεται έρευνα σχετική με την αντίδραση του εγκέφαλου σε CSR viral videos και όλοι εμείς στο Marketing Club είμαστε περήφανοι για τη συμβολή μας στο συγκεκριμένο project.  Φαίνεται πως το σύγχρονο μάρκετινγκ , περνάει σε άλλη διάσταση. Και θα στηριχτεί στην Νευροεπιστήμη, η οποία μας βοηθάει να διαβάσουμε το μυαλό του καταναλωτή που είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη δουλειά του marketer!

Τη συζήτηση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης υπεύθυνος της ομάδας εκπαίδευσης του Marketing Club.

Το ka-business.gr προτείνει

Η AstraZeneca αποσύρει το εμβόλιο Covid, μετά την παραδοχή σπάνιας παρενέργειας
Το εμβόλιο Covid της AstraZeneca αποσύρεται παγκοσμίως, μήνες αφότου ο φαρμακευτικός κολοσσός παραδέχθηκε για πρώτη φορά σε δικαστικά έγγραφα ότι μπορεί να προκαλέσει μια...
Παγκόσμιο Βραβείο Ελευθερίας του Τύπου: Στους Παλαιστίνιους δημοσιογράφους της Γάζας
Η UNESCO ανακοίνωσε πως απονέμει το φετινό παγκόσμιο Βραβείο Ελευθερίας του Τύπου στο σύνολο των Παλαιστινίων δημοσιογράφων, οι οποίοι καλύπτουν τον πόλεμο στη Λωρίδα της Γάζας και οι οποίοι έχουν...
Θεσσαλονίκη: Εξαφάνιση 29χρονου από την περιοχή του Ντεπώ
Μεγάλη κινητοποίηση των αρχών στη Θεσσαλονίκη μετά την εξαφάνιση του Ιωάννη Χατζηδημητρίου. Τα ίχνη του 29χρονου χάθηκαν από την περιοχή του Ντεπώ, όπως ανακοίνωσε το «Χαμόγελο του Παιδιού». Για...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Η AstraZeneca αποσύρει το εμβόλιο Covid, μετά την παραδοχή σπάνιας παρενέργειας
Το εμβόλιο Covid της AstraZeneca αποσύρεται παγκοσμίως, μήνες αφότου ο φαρμακευτικός κολοσσός παραδέχθηκε για πρώτη φορά σε δικαστικά έγγραφα ότι μπορεί να προκαλέσει μια...
Παγκόσμιο Βραβείο Ελευθερίας του Τύπου: Στους Παλαιστίνιους δημοσιογράφους της Γάζας
Η UNESCO ανακοίνωσε πως απονέμει το φετινό παγκόσμιο Βραβείο Ελευθερίας του Τύπου στο σύνολο των Παλαιστινίων δημοσιογράφων, οι οποίοι καλύπτουν τον πόλεμο στη Λωρίδα της Γάζας και οι οποίοι έχουν...
Θεσσαλονίκη: Εξαφάνιση 29χρονου από την περιοχή του Ντεπώ
Μεγάλη κινητοποίηση των αρχών στη Θεσσαλονίκη μετά την εξαφάνιση του Ιωάννη Χατζηδημητρίου. Τα ίχνη του 29χρονου χάθηκαν από την περιοχή του Ντεπώ, όπως ανακοίνωσε το «Χαμόγελο του Παιδιού». Για...