Ο κ. Ματσοντσίνι σε δηλώσεις του επισήμανε πως οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι σκοπεύουν να βελτιώσουν σημαντικά τη λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τη χρήση νέων τεχνολογιών σε ό,τι αφορά στην έκδοση εισιτηρίων αλλά και την ενημέρωση του επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο.
Σύμφωνα με τον κ. Ματσοντσίνι, ο ιταλικός όμιλος σκοπεύει να ενισχύσει τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, χρησιμοποιώντας σαν μοντέλο τα επιτεύγματά του στη γραμμή Ρώμη – Μιλάνο, στην οποία η επιβατική κίνηση διπλασιάστηκε σε περίπου 10 έτη.
Υπενθυμίζεται ότι υπεγράφη η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A., έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Αντώνη Λεούση και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group, κ. Renato Mazzoncini.
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων των αρμόδιων ευρωπαϊκών αρχών, ενώ εκκρεμεί το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους άνω των 700 εκατ. ευρώ.