Αρχική BUSINESS Νέα Ο καλός CEO έχει... καλή παρουσία στα social media

Ο καλός CEO έχει… καλή παρουσία στα social media

Πλέον, το 66% των CEOs των 50 μεγαλύτερων εταιρειών του κόσμου έχει κάποια – αν όχι και έντονη – ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας πορεία ανάλογη της διεύρυνσης του αριθμού των καταναλωτών ανά τον κόσμο, που κάνει χρήση των social media.

Σύμφωνα με έρευνα των Weber Shandwick και KPC Research, το ποσοστό των κορυφαίων managers του πλανήτη, που έχουν σήμερα ψηφιακή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει εκτοξευθεί, ειδικά την τελευταία διετία. Μόλις πριν από έξι χρόνια, το 2010, μόνο το 36% της ελίτ των CEOs του πλανήτη είχε κάποια παρουσία στα social media, με το 64% να γυρίζει την πλάτη στα κοινωνικά δίκτυα.

“Οι παγκόσμιας κλάσης CEOs κατανοούν ότι τα social media είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δώσουν προσοχή, διότι εκεί είναι οι πελάτες τους, οι συνεργάτες τους και τελικά οι προοπτικές και η αγορά στην οποία απευθύνονται”, τονίζουν οι συντάκτες της μελέτης.

Σήμερα περισσότερα από 2 δις άνθρωποι είναι μέλη σε social media, με το μέσο όρο ενασχόλησης ανά χρήστη να φθάνει τις 2 ώρες. Ειδικά μεταξύ των Millennials, οι οποίοι, για παράδειγμα, παρακολουθούν περισσότερο το YouTube από ό,τι τηλεόραση, η ενασχόληση με τα social media είναι ακόμη πιο στενή. Την ίδια στιγμή, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές δηλώνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό τις αποφάσεις τους για αγορές.

Περί φήμης
Σύμφωνα με έτερη μελέτη των δύο εταιρειών, τα δύο τρίτα των καταναλωτών τονίζουν ότι η άποψη που έχουν για τον CEO μιας εταιρείας επηρεάζει την απόφασή τους να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της συγκεκριμένης επιχείρησης. Με το 60% της αξίας μιας εταιρείας να προέρχεται από τη φήμη της, οι CEOs γνωρίζουν καλά ότι αυτή αποτελεί ένα τεράστιο περιουσιακό στοιχείο, το οποίο επουδενί μπορούν να ρισκάρουν.

Ως εκ τούτου, έχουν αρχίσει να προσέχουν περισσότερο το ψηφιακό τους προφίλ, καθώς αντιλαμβάνονται ότι η διαδικτυακή τους παρουσία συνδέεται στη συνείδηση του καταναλωτή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που η επιχείρηση παράγει.

Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/6207961/to-66-ton-korufaion-ceos-tou-kosmou-ehei-parousia-sta-social-media/

 

Το ka-business.gr προτείνει

BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...
Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θέατρο: Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
«Ο κύκλος των χαμένων ποιητών» για λίγες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη. Ο Άκης Σακελλαρίου υποδύεται τον Τζον Κήτινγκ, τον αντισυμβατικό καθηγητή που όλοι θα θέλαμε...
BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...