Στόχος, της διοίκησης της «Μασούτης» παραμένει η ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης του δικτύου της «Προμηθευτικής» μέχρι το τέλος του 2018, κάτι που διευκολύνεται αφενός από την καλή συνεργασία που υπάρχει ανάμεσα στις δύο πλευρές και αφετέρου από το γεγονός ότι οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν παρόμοια πληροφοριακά συστήματα. Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους φιλοδοξεί, εξάλλου, η «Μασούτης» να έχει ιδρύσει 2-3 νέα καταστήματα στην Αττική. Τα καταστήματα αυτά θα είναι στο ίδιο μοντέλο με το δίκτυο της «Προμηθευτικής», δηλαδή καταστήματα μικρού ή μεσαίου μεγέθους, στις γειτονιές της Αθήνας.
Τον Σεπτέμβριο με την έναρξη της αντικατάστασης των πινακίδων στο δίκτυο της «Προμηθευτικής» προγραμματίζεται να ξεκινήσει και η νέα διαφημιστική εκστρατεία της «Μασούτης», με κεντρικό βεβαίως μήνυμα την κάθοδο της αλυσίδας στην πρωτεύουσα.
Η εξαγορά της Προμηθευτικής είναι η μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιηθεί στα 42 χρόνια αναπτυξιακής πορείας της Διαμαντής Μασούτης, της αλυσίδας, η οποία αποτελεί market leader του κλάδου στη Βόρεια Ελλάδα. Μετά από αυτή τη στρατηγική κίνηση στην αγορά της Νότιας Ελλάδας το δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας αυξήθηκε εντυπωσιακά και διαθέτει 329 εταιρικά καταστήματα, αποτελώντας έτσι πλέον μία από τις πολύ σημαντικές δυνάμεις του κλάδου. Αναπτύσσεται, δε, γεωγραφικά σε όλους τους νομούς της Μακεδονίας, Θράκης, Θεσσαλίας, Ήπειρο, Φθιώτιδα, Αιτωλοακαρνανία, Εύβοια, στην Αττική και τα νησιά Λήμνο, Λέσβο, Χίο, Θάσο και Άνδρο.