Αρχική BUSINESS Success Stories Ενδιαφέρον επιχειρηματιών για Ιταλία και Αίγυπτο

Ενδιαφέρον επιχειρηματιών για Ιταλία και Αίγυπτο

 

Το προφίλ των αγορών της Αιγύπτου και της Ιταλίας αλλά και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργούν οι δυο χώρες για τις ελληνικές επιχειρήσεις παρουσίασαν – στο α΄ μέρος της εκδήλωσης –  οι σύμβουλοι Α΄ ΟΕΥ, Παρασκευή Τασάκου και Μιχάλης Βρεττάκης, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν δεκάδες κατ΄ ιδίαν συναντήσεις μεταξύ των ομιλητών και των εκπροσώπων των επιχειρήσεων, που συμμετείχαν στην εκδήλωση.

Νωρίτερα, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, παρουσιάστηκαν – από τον προϊστάμενο του τμήματος Μελετών και Έρευνας του ΕΒΕΘ, Αντώνη Μπούμπουλα και τον τεχνικό σύμβουλο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Νίκο Βασιλειάδη – τα αποτελέσματα έρευνας για την «επιρροή της στρατηγικής τοποθέτησης και της καινοτομικής συμπεριφοράς στην απόδοση των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων της περιοχής της Νότιας Μεσογείου» .

Σύμφωνα με την έρευνα -η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο του έργου WIDE- το 7% των επιχειρήσεων της περιοχής (6,7% των ελληνικών επιχειρήσεων) εμφανίζονται ως «υπερασπιστές χαμηλού κόστους», δηλαδή προσπαθούν να διατηρήσουν τη θέση τους προσφέροντας χαμηλότερες τιμές από τους ανταγωνιστές τους. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων του δείγματος, το 43% (42,2% των ελληνικών επιχειρήσεων) δηλώνουν ότι προσπαθούν να διατηρήσουν τη θέση τους, προσφέροντας υψηλότερη ποιότητα και καλύτερες υπηρεσίες από τους ανταγωνιστές τους («Υπερασπιστές της διαφοροποίησης»), ενώ το 35% των επιχειρήσεων (35,6% των ελληνικών ΜΜΕ) επιδιώκουν να είναι «πρώτες» σε νέες κατηγορίες προϊόντων και αγορές («Εξερευνητές»). Επίσης, το 10% των επιχειρήσεων της Νότιας Μεσογείου (15,6% ελληνικών ΜΜΕ) σπανίως είναι «πρώτες» με νέα προϊόντα ή υπηρεσίες αλλά μπορούν να είναι συχνά «δεύτερες», μέσω της προσεκτικής παρακολούθησης της δράσης των μεγαλύτερων ανταγωνιστών τους σε τομείς συμβατούς με τη δική τους γκάμα προϊόντων («Αναλυτές»), ενώ το 4% (0% των ελληνικών ΜΜΕ) δεν έχουν σταθερό προσανατολισμό προϊόντος – αγοράς και αντιδρούν περισσότερο στις περιοχές εκείνες όπου οδηγούνται από τις δυνάμεις της αγοράς («Αντιδρώντες»).

 

Πρόγραμμα MED – Παρουσίαση:

 

Πρόγραμμα MED – Παρουσίαση 2:

Το ka-business.gr προτείνει

BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...
Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θέατρο: Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
«Ο κύκλος των χαμένων ποιητών» για λίγες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη. Ο Άκης Σακελλαρίου υποδύεται τον Τζον Κήτινγκ, τον αντισυμβατικό καθηγητή που όλοι θα θέλαμε...
BEYOND: Εγκαινιάζεται σήμερα η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Με 275 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, 22 χώρες, 440 Έλληνες και ξένους ομιλητές, B2B Matchmaking Event με πάνω από 200 συμμετέχοντες και περισσότερα από...
Αγορά: Φωτιά άναψε το “καλάθι του Πάσχα” με το αρνάκι να πωλείται προς 10 ευρώ – Αντιδρούν οι κτηνοτρόφοι
Στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης εδώ στο Καπάνι η κίνηση είναι ιδιαίτερα μουδιασμένη, ο κόσμος δεν ψωνίζει. Οι τιμές  στο αρνάκι και το κατσικάκι...