Αρχική BUSINESS Success Stories Ενδιαφέρον επιχειρηματιών για Ιταλία και Αίγυπτο

Ενδιαφέρον επιχειρηματιών για Ιταλία και Αίγυπτο

 

Το προφίλ των αγορών της Αιγύπτου και της Ιταλίας αλλά και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργούν οι δυο χώρες για τις ελληνικές επιχειρήσεις παρουσίασαν – στο α΄ μέρος της εκδήλωσης –  οι σύμβουλοι Α΄ ΟΕΥ, Παρασκευή Τασάκου και Μιχάλης Βρεττάκης, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν δεκάδες κατ΄ ιδίαν συναντήσεις μεταξύ των ομιλητών και των εκπροσώπων των επιχειρήσεων, που συμμετείχαν στην εκδήλωση.

Νωρίτερα, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, παρουσιάστηκαν – από τον προϊστάμενο του τμήματος Μελετών και Έρευνας του ΕΒΕΘ, Αντώνη Μπούμπουλα και τον τεχνικό σύμβουλο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Νίκο Βασιλειάδη – τα αποτελέσματα έρευνας για την «επιρροή της στρατηγικής τοποθέτησης και της καινοτομικής συμπεριφοράς στην απόδοση των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων της περιοχής της Νότιας Μεσογείου» .

Σύμφωνα με την έρευνα -η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο του έργου WIDE- το 7% των επιχειρήσεων της περιοχής (6,7% των ελληνικών επιχειρήσεων) εμφανίζονται ως «υπερασπιστές χαμηλού κόστους», δηλαδή προσπαθούν να διατηρήσουν τη θέση τους προσφέροντας χαμηλότερες τιμές από τους ανταγωνιστές τους. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων του δείγματος, το 43% (42,2% των ελληνικών επιχειρήσεων) δηλώνουν ότι προσπαθούν να διατηρήσουν τη θέση τους, προσφέροντας υψηλότερη ποιότητα και καλύτερες υπηρεσίες από τους ανταγωνιστές τους («Υπερασπιστές της διαφοροποίησης»), ενώ το 35% των επιχειρήσεων (35,6% των ελληνικών ΜΜΕ) επιδιώκουν να είναι «πρώτες» σε νέες κατηγορίες προϊόντων και αγορές («Εξερευνητές»). Επίσης, το 10% των επιχειρήσεων της Νότιας Μεσογείου (15,6% ελληνικών ΜΜΕ) σπανίως είναι «πρώτες» με νέα προϊόντα ή υπηρεσίες αλλά μπορούν να είναι συχνά «δεύτερες», μέσω της προσεκτικής παρακολούθησης της δράσης των μεγαλύτερων ανταγωνιστών τους σε τομείς συμβατούς με τη δική τους γκάμα προϊόντων («Αναλυτές»), ενώ το 4% (0% των ελληνικών ΜΜΕ) δεν έχουν σταθερό προσανατολισμό προϊόντος – αγοράς και αντιδρούν περισσότερο στις περιοχές εκείνες όπου οδηγούνται από τις δυνάμεις της αγοράς («Αντιδρώντες»).

 

Πρόγραμμα MED – Παρουσίαση:

 

Πρόγραμμα MED – Παρουσίαση 2:

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Ενισχύει τη χρηματοδότηση της έρευνας για τον κορoνοϊό με 120 εκατ. ευρώ
Η Επιτροπή έχει καταρτίσει κατάλογο 11 νέων έργων αξίας 120 εκατ. ευρώ από το «Horizon Europe», το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας (2021-2027),...
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Συστήνει συμμαχίες για τους ημιαγωγούς και τις τεχνολογίες βιομηχανικού cloud
Δύο νέες βιομηχανικές συμμαχίες ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή: τη συμμαχία για τους επεξεργαστές και τις τεχνολογίες ημιαγωγών και την ευρωπαϊκή συμμαχία για τα βιομηχανικά...
CINEA: Έγκριση χρηματοδότησης προγραμμάτων ηλεκτροδότησης και ηλεκτροφόρτισης πλοίων σε Πειραιά και Ηράκλειο
Έργα που στοχεύουν στην εξασφάλιση της συμβατότητας των υποδομών των λιμένων της χώρας για την εισαγωγή της δυνατότητας ηλεκτροδότησης και ηλεκτροφόρτισης των ελλιμενισμένων πλοίων,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Συνεργασία ΕΚΠΑ – YALE για εκπαιδευτικό και ερευνητικό κέντρο για την περιβαλλοντική υγεία
Την ίδρυση ενός εκπαιδευτικού και ερευνητικού κέντρου, σε συνεργασία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Yale των ΗΠΑ, με αντικείμενο τη...
Συνάντηση Σταϊκούρα και Ντόναχιου: Η ελληνική οικονομία άντεξε στην πανδημία
Κοινή διαπίστωση των δύο πλευρών είναι ότι "η ελληνική οικονομία επέδειξε αξιοσημείωτη αντοχή στη δίνη της υγειονομικής κρίσης", δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας...
Κικίλιας: Νέα κίνητρα σε ιατρούς και φαρμακοποιούς για την Εθνική Εκστρατεία Εμβολιασμού
Φαρμακοποιοί και ιατροί θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού για εμβολιασμό στους ενδιαφερόμενους με αποζημίωση 10 ευρώ το ραντεβού, ανέφερε σε δήλωσή του ο υπουργός...