Αρχική BUSINESS Success Stories Παρέμβαση του Πρόεδρου του ΣΕΒΕ, Δρ. Κυριάκου Λουφάκη για την σημασία του...

Παρέμβαση του Πρόεδρου του ΣΕΒΕ, Δρ. Κυριάκου Λουφάκη για την σημασία του branding στις εξαγωγές

Ωστόσο, οι εξαγωγές μας δεν αυξήθηκαν γιατί δυστυχώς η προσοχή και η προσπάθειά μας στρέφονταν στην εσωτερική αγορά και όχι στη διεθνή. Η ανάπτυξη στην Ελλάδα τις προηγούμενες δεκαετίες στηρίχτηκε αποκλειστικά στην εσωτερική κατανάλωση.
 
Η οικονομική κρίση, εκτός από όλες τις δυσάρεστες συνέπειες κατέδειξε ευτυχώς σε όλους ότι το αναπτυξιακό μας μοντέλο, που στηριζόταν αποκλειστικά στην κατανάλωση, δεν μπορούσε να συνεχιστεί άλλο. Χρειαζόμαστε και την παραγωγή, αλλιώς δεν πάμε πουθενά. Βέβαια τώρα που το αντιληφθήκαμε, η εικόνα της χώρας διεθνώς έχει φτάσει στο ναδίρ. Ποτέ άλλοτε δεν έχει υπάρξει κατάρρευση εικόνας χώρας τόσο απότομα και μέσα σε μόλις μια δεκαετία, όπως συνέβη στην Ελλάδα. Ιστορικά συνέβη μόνο το 1922, στην περίοδο της μικρασιατικής καταστροφής. Από εκεί λοιπόν που ήταν τιμή μας τα προϊόντα μας να έχουν την Ελλάδα ως ονομασία καταγωγής, σήμερα είναι τεράστιο μειονέκτημα για το επιχειρείν και πρέπει διαρκώς να αποδεικνύουμε ότι «δεν είμαστε ελέφαντες». 
 
Η στασιμότητα που δείχνουν τα στοιχεία των ελληνικών εξαγωγών (χωρίς καύσιμα) το α’ τετράμηνο του 2016 είναι αναμενόμενη. Σαφώς αν δούμε τη συνολικότερη εικόνα, η αξιοπιστία της χώρας μας πλήττεται καθημερινά και συνεχίζει να προβληματίζει συνεργάτες και πελάτες στο εξωτερικό. Ωστόσο υπάρχουν και τα προβλήματα που μόνοι μας δημιουργούμε. Όπως τη μη δυνατότητα τροφοδότησης των πελατών μας on time, επειδή κλείνουν οι αρτηρίες μέσω των οποίων μπορούμε να τους προμηθεύσουμε, όπως οι δρόμοι, οι σιδηρόδρομοι και τώρα πρωτίστως τα λιμάνια. Και εξαγωγές χωρίς μεταφορές δεν γίνονται!
 
Πιστεύουμε ότι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε ως Πολιτεία, ως χώρα, ως κράτος, είναι να βελτιώσουμε την εικόνα μας. Και αυτό βέβαια πρέπει να γίνει τόσο σε επίπεδο χώρας, όσο και σε επίπεδο επιχειρήσεων. Ένα ισχυρό country brand μεταφράζεται σε προσέλκυση επενδύσεων, τουριστών, αλλά και σε προστιθέμενη αξία για τα προϊόντα της χώρας.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

ΟΑΕΔ: Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 1.000 ατόμων, που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και σε ιδιαίτερα μειονεκτική θέση
Την Τρίτη, 22 Ιουνίου 2021 και ώρα 9:00, θα ενεργοποιηθεί το νέο πρόγραμμα επιδότησης της εργασίας για την πρόσληψη ανέργων που βρίσκονται σε μειονεκτική...
Παράταση αιτήσεων τουριστικών καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του ΟΑΕΔ
Παρατείνεται μέχρι την Πέμπτη, 24 Ιουνίου και ώρα 23:59, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής τουριστικών καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων για το Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού...
Viral σε λίγες ώρες, το ποντιακό βίντεο κλιπ που προβάλει τις ομορφιές περιοχής στην Β. Ελλάδα
Viral με 103 ποντιακές λέξεις, έγινε σε λίγες ώρες, τραγούδι που προβάλει τις ομορφιές μιας περιοχής στην Β. Ελλάδα   Ένα βίντεο κλιπ γίνεται  και αποτελεί τουριστικό...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΟΑΕΔ: Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 1.000 ατόμων, που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και σε ιδιαίτερα μειονεκτική θέση
Την Τρίτη, 22 Ιουνίου 2021 και ώρα 9:00, θα ενεργοποιηθεί το νέο πρόγραμμα επιδότησης της εργασίας για την πρόσληψη ανέργων που βρίσκονται σε μειονεκτική...
Παράταση αιτήσεων τουριστικών καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του ΟΑΕΔ
Παρατείνεται μέχρι την Πέμπτη, 24 Ιουνίου και ώρα 23:59, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής τουριστικών καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων για το Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού...
Γλυκά Νερά: Προθεσμία να απολογηθεί πήρε ο πιλότος
Προθεσμία για την Τρίτη στις 10 το πρωί ζήτησε και πήρε ο κατηγορούμενος πιλότος για τη δολοφονία της Καρολάιν, στα Γλυκά Νερά. Κατά την προσαγωγή...