Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Η Google "εξαφανίζει" τις διαφημίσεις έναντι πληρωμής

Η Google “εξαφανίζει” τις διαφημίσεις έναντι πληρωμής

Ο Παγκόσμιος Ιστός χρηματοδοτείται σήμερα από διαφημίσεις, ωστόσο πολλοί χρήστες σιχαίνονται να τις βλέπουν, γνωρίζοντας μάλιστα ότι οι διαφημιστές παρακολουθούν τις κινήσεις τους.

Το μοντέλο που προτείνει τώρα η Google μέσω του Contributor είναι «ένα πείραμα για επιπλέον τρόπους χρηματοδότησης του Web».

Πώς λειτουργεί

Προς το παρόν η υπηρεσία προσφέρεται μόνο σε χρήστες και δικτυακούς τόπους που προσκαλεί η ίδια η Google.

Όταν ο χρήστης επισκεφθεί έναν δικτυακό τόπο που συμμετέχει στο πείραμα, μέσω του λογαριασμού του στη Google, οι διαφημίσεις θα αντικαθίστανται από θολωμένα σχέδια, με εξαίρεση τις φορητές συσκευές, όπου το διαφημιστικό υλικό μπορεί να αφαιρείται εντελώς.

Επιπλέον, οι συνεργαζόμενο δικτυακοί τόποι δεσμεύονται να μην παρακολουθούν τη συμπεριφορά των χρηστών.

Στο Contributor μπορούν όμως να συμμετέχουν μόνο δικτυακοί τόποι που κανονικά προβάλλουν διαφημίσεις από το δίκτυο της Google. Όταν ο συνδρομητής τους επισκέπτεται, η Google τους πληρώνει ένα μικρό μέρος του ποσού που έχει καταβάλλει ο συνδρομητής, αντί τα χρήματα που θα πλήρωνε κανονικά για την προβολή των διαφημίσεων.

Αυτό σημαίνει ότι ο συνδρομητής στηρίζει οικονομικά μόνο τους δικτυακούς τόπους που επισκέπτεται συχνά.

Προς το παρόν στην υπηρεσία συμμετέχουν μόνο δέκα αμερικανικοί δικτυακοί τόποι όπως Τhe Onion, Mashable, ScienceDaily, Urban Dictionary.

Άλλα πειράματα

To θέμα του πόσο είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι χρήστες για το περιεχόμενο που απολαμβάνουν απασχολεί εδώ και καιρό τους εκδότες του Διαδικτύου.

Η Wall Street Journal και οι Τimes έχουν υιοθετήσει το μοντέλο του «paywall», προσφέροντας ένα μέρος του περιεχομένου τους μόνο σε συνδρομητές. Προβάλλουν όμως και διαφημίσεις.

Λίγοι σχετικά εκδότες, όπως το Next Web που δημιούργησε το ιστολόγιο TNW Blog, έχουν πειραματιστεί με συνδρομητικές υπηρεσίες που καταργούν τις διαφημίσεις online. Η ετήσια συνδρομή στο Next Web κοστίζει γύρω στα 36 ευρώ.

Η βρετανική εφημερίδα The Guardian, επίσης, δίνει στους αναγνώστες της την επιλογή να πληρώνουν για να μην βλέπουν διαφημίσεις στα smartphone και τα tablet τους.

Μια υπηρεσία ονόματι Readability είχε προσπαθήσει να κάνει κάτι παρόμοιο με το Google Contributor, έκλεισε όμως το 2012.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ανοίγει η εστίαση στις 4 Μαΐου με πολύ αυστηρούς όρους
Tα καφέ και τα εστιατόρια θα ανοίξουν με πολύ αυστηρούς όρους. Αυστηρά με τραπεζάκια έξω, συγκεκριμένο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα και μεγάλες αποστάσεις μεταξύ...
Έρευαν: Να δοθεί προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ζητούν οι νέοι στην Ελλάδα
H ActionAid στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής εκστρατείας «Όχι στην Κλιματική αλλαγή, Ναι στο Κλίμα Αλλαγής» παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη σε 23 χώρες...
Αυτό είναι το Πασχαλινό Ωράριο
Η Κυβέρνηση αποφάσισε την παράταση της λειτουργίας της αγοράς της Θεσσαλονίκης με τη μέθοδο του click away, έως και τη M. Δευτέρα, 26 Απριλίου...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αντζάλι Σουντ: Η 37χρονη CEO που μετέτρεψε το σχεδόν ξεχασμένο Vimeo σε εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων
Πριν από επτά χρόνια το Vimeo, ο «περίεργος» καλλιτεχνικός ξάδελφος του YouTube, έκανε όνειρα για μεγάλες συνεργασίες με το Χόλιγουντ. Ο ιδιοκτήτης του, η
Ανοίγει η εστίαση στις 4 Μαΐου με πολύ αυστηρούς όρους
Tα καφέ και τα εστιατόρια θα ανοίξουν με πολύ αυστηρούς όρους. Αυστηρά με τραπεζάκια έξω, συγκεκριμένο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα και μεγάλες αποστάσεις μεταξύ...
Παγκόσμιες τάσεις 2040
Του Νάσου Πετράκη // Στις 8 Απριλίου 2021, το Εθνικό Συμβούλιο Πληροφοριών (NIC) των ΗΠΑ, έδωσε στη δημοσιότητα την 7η έκθεση των Global