Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Οι καταναλωτές αγοράζουν τεχνολογικά προϊόντα ανάλογα με την... εμφάνισή τους!

Οι καταναλωτές αγοράζουν τεχνολογικά προϊόντα ανάλογα με την… εμφάνισή τους!

 

Το εν λόγω συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η GfK, σε καταναλωτές από 22 χώρες επιχειρώντας να καταγράψει τους παράγοντες που παίζουν ρόλο κατά την αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η αναλογία μεταξύ όσων επιλέγουν προϊόντα τεχνολογίας με βάση την εμφάνιση και το στυλ και εκείνων, που διαφωνούν με αυτήν την άποψη, είναι ίδια τόσο για τους άνδρες, όσο και για τις γυναίκες.

Το ποσοστό των καταναλωτών, που επιλέγουν smartphone, tablet ή laptop, με βάση την εμφάνιση και το design, είναι μεγαλύτερο μεταξύ των νεαρότερων ηλικιών. Πιο συγκεκριμένα, στις ηλικίες 20-29 ετών, το ποσοστό εκείνων, που επιλέγουν ένα προϊόν τεχνολογίας με κριτήριο την εμφάνιση, ανεβαίνει στο 37%, ενώ μόλις το 5% διαφωνεί με αυτήν την άποψη.

Αλλά και για το ηλικιακό κοινό των 30-39 ετών, η εμφάνιση παίζει μείζονα ρόλο, με το αντίστοιχο ποσοστό να διαμορφώνεται σε 36%, ενώ μόλις το 6% διαφωνεί με αυτήν την άποψη. Την ίδια, περίπου, εικόνα εκπέμπουν και οι έφηβοι, καθώς στις ηλικίες 15-19 ετών το 34% συμφωνεί ότι η εμφάνιση και το design είναι βασικό κριτήριο, έναντι του 11%, που διαφωνεί.

Αντίθετα, η εικόνα των προϊόντων τεχνολογίας δεν φαίνεται να μετρά, εξίσου, για τα μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά, με τα άτομα άνω των 50 ετών να συμφωνούν μόλις σε ποσοστό 23% με την άποψη ότι η εμφάνιση μετράει κατά την αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας.

Ανάλογες είναι οι διαφοροποιήσεις και σε επίπεδο διαφορετικών χωρών. Οι καταναλωτές σε Τουρκία, Μεξικό και Βραζιλία, είναι εκείνοι, που, κατά κύριο λόγο, αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας με βασικό κριτήριο την εμφάνιση. Στις συγκεκριμένες χώρες, μάλιστα, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές δηλώνουν ότι επιλέγουν ένα τεχνολογικό προϊόν με βάση την εμφάνιση. Στην Τουρκία, το σχετικό ποσοστό ανέρχεται σε 49%, στο Μεξικό σε 48% και στη Βραζιλία σε 45%.

Αντίθετα, σε αγορές, όπως η Σουηδία, το Βέλγιο και η Γερμανία, οι καταναλωτές δεν δείχνουν να αποδίδουν μεγάλη βαρύτητα σε θέματα εικόνας, όταν αναζητούν ένα προϊόν τεχνολογίας. Η Σουηδία κατέχει τα ηνία στις αρνητικές τοποθετήσεις επί του θέματος, με το 26% των καταναλωτών να διαφωνεί ότι η εμφάνιση μετράει για την αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας. Στο Βέλγιο, το ποσοστό αυτό διαμορφώνεται σε 22% και στη Γερμανία σε 20%.

Πηγή: http://www.pestaola.gr/agores-proiontwn-texnologias-me-kritirio-tin-emfanisi/

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ξεκινούν τα προγράμματα μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού
Με απόφαση της Υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη ξεκινά η μετεκπαίδευση εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων του τουριστικού κλάδου σε 10 πόλεις της χώρας μας. Πιο...
Κορωνοϊός – ΗΠΑ: Αναστέλλονται οι εμβολιασμοί με Johnson & Johnson λόγω περιστατικών θρόμβωσης
Οι ΗΠΑ προτείνουν την «παύση» χορήγησης του εμβολίου της Johnson & Johnson λόγω ανησυχιών για σοβαρά και σπάνια περιστατικά θρόμβωσης. Οι αμερικανικές ομοσπονδιακές υπηρεσίες υγείας θα ζητήσουν την άμεση παύση της...
Κραυγή αγωνίας από τον εκθεσιακό κλάδο
Στο έλεος της πανδημίας έχει αφεθεί ο ελληνικός εκθεσιακός κλάδος, ο μοναδικός στον οποίο δεν έχει επιτραπεί η επανεκκίνηση από την έναρξη της υγειονομικής...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ακούστε το νέο τραγούδι του Κωνσταντίνου Χριστοφόρου – Σ’ Ένα Τέταρτο –
Ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου συνεχίζει τις επιτυχίες με το καινούργιο του τραγούδι με τίτλο «Σ’ ένα τέταρτο». Το βίντεο κλιπ του τραγουδιού, που ήδη αγαπήθηκε και μεταδίδεται εκατοντάδες φορές καθημερινά...
Ξεκινούν τα προγράμματα μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού
Με απόφαση της Υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη ξεκινά η μετεκπαίδευση εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων του τουριστικού κλάδου σε 10 πόλεις της χώρας μας. Πιο...
Γιώργος Καραγιάννης: Έχουμε ολοκληρωμένο Σχέδιο για τα μεγάλα έργα και υλοποιείται Β’ φάση διαγωνισμού για το «Flyover» τον Ιούνιο
Για το ολιστικό σχέδιο της κυβέρνησης με τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 και...