Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Πως τα social media κερδίζουν τις... εφημερίδες;

Πως τα social media κερδίζουν τις… εφημερίδες;

 

Η αιτία γι’ αυτό είναι ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ενημερώνονται πλέον για το τι συμβαίνει στον κόσμο μέσω του Facebook και των άλλων κοινωνικών μέσων, συχνά αποκτώντας πρόσβαση στις ειδήσεις από τις κινητές συσκευές τους.

Η Zenith προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στα κοινωνικά μέσα θα αυξηθεί κατά 72% από 29 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016 σε 50 δισ. δολάρια το 2019. 
Έτσι, θα αποτελεί το ένα πέμπτο (20%) της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο το 2019 έναντι μεριδίου 16% το 2016.

Η διαφήμιση τα social media αυξάνεται με μέσο ετήσιο ρυθμό 20% και, φθάνοντας τα 50,2 δισεκατομμύρια δολάρια, το 2019, θα είναι μόλις 1% μικρότερη από τη διαφήμιση στις εφημερίδες (50,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019).

Από το 2020, προβλέπεται ότι οι διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα θα ξεπεράσουν -και με διαφορά- τις διαφημίσεις στις εφημερίδες. 

Σταδιακά όλο και περισσότερες εταιρείες μεταφέρουν τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς τους από τα παραδοσιακά μέσα όπως οι εφημερίδες, προς τα κοινωνικά μέσα, όπου οι χρήστες διαβάζουν συχνά πλέον τις ειδήσεις της ημέρας.

Η Zenith προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 4,4% το 2017, με τον ίδιο ρυθμό που αυξήθηκε το 2016, ενώ για το 2018 και το 2019 προβλέπεται περαιτέρω ετήσια αύξηση με ρυθμό 4,4% και 4,1% αντίστοιχα. 

Μετά το 2010, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη εμφανίζει σταθερή ετήσια αύξηση της τάξης του 4% έως 5%. 

Οι διαφημίσεις σε μορφή online βίντεο αναπτύσσονται με ταχύ ετήσιο ρυθμό της τάξης του 18% (σχεδόν με το ρυθμό αύξησης της διαφήμισης στα social media) και αναμένεται να φθάσουν τα 35,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, λίγο περισσότερα από τη ραδιοφωνική διαφήμιση (35 δισ. δολάρια), αλλά ακόμη πολύ λιγότερα -σχεδόν το ένα πέμπτο του τζίρου- σε σχέση με την τηλεοπτική διαφήμιση.

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογαν στις Βρυξέλλες
Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν πως ο πάγος έσπασε και οι κ.κ. Μητσοτάκης και Ερντογάν συμφώνησαν να αφήσουν πίσω την ένταση του 2020, παρά τις πολύ σημαντικές...
Mια νέα αλυσίδα boutique γαλακτοπωλείου Άνοιξε στην Αθήνα
Ένα νέο concept καταστήματος, την CREMERIA VENETI εισάγει  η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ στην αγορά της εστίασης στο πλαίσιο του αναπτυξιακού της προγράμματος για το
H ώρα των Πανελλαδικών: Πάνω από 100.000 μαθητές των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) δίνουν εξετάσεις
Η ώρα έναρξης της εξέτασης έχει οριστεί στις 8:30 π.μ. και οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες μέχρι τις π.μ.. Η διάρκεια...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογαν στις Βρυξέλλες
Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν πως ο πάγος έσπασε και οι κ.κ. Μητσοτάκης και Ερντογάν συμφώνησαν να αφήσουν πίσω την ένταση του 2020, παρά τις πολύ σημαντικές...
Mια νέα αλυσίδα boutique γαλακτοπωλείου Άνοιξε στην Αθήνα
Ένα νέο concept καταστήματος, την CREMERIA VENETI εισάγει  η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ στην αγορά της εστίασης στο πλαίσιο του αναπτυξιακού της προγράμματος για το
H ώρα των Πανελλαδικών: Πάνω από 100.000 μαθητές των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) δίνουν εξετάσεις
Η ώρα έναρξης της εξέτασης έχει οριστεί στις 8:30 π.μ. και οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες μέχρι τις π.μ.. Η διάρκεια...