Η πρόταση περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:
1)Διοργάνωση εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου από τοπικούς πολιτιστικούς, καλλιτεχνικούς συλλόγους και ομάδες νέων.
2)Δημιουργία προωθητικού φυλλαδίου, για τη διαφήμιση της τοπικής αγοράς, από τους εμπορικούς συλλόγους του Νομού.
3)Δημοσίευση καταχωρήσεων στο τοπικό τύπο.
4)Προβολή διαφημιστικού μηνύματος, από τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης.
5)Ανάπτυξη συνεργασίας ανάμεσα στους Δήμους με τους κατά τόπους εμπορικούς συλλόγους και το επιμελητήριο, για την επίτευξη του στόχου.
Όπως επισήμανε: «Ενισχύοντας τη τοπική αγορά ενισχύεται ο τόπος μας και η εξέλιξη του. Είναι μια ευκαιρία να δράσουμε συλλογικά δημιουργώντας τις βάσεις με συγκεκριμένες προτάσεις και ιδέες ώστε να αναπτύσσεται η εμπορική κίνηση των καταστημάτων της Χαλκιδικής. Αυτή η συντονισμένη ενέργεια έχει διττό στόχο αφού μέσα από την ενίσχυση της τοπικής αγοράς ωφελούνται όλοι οι πολίτες της Χαλκιδικής, καταναλωτές και ελεύθεροι επαγγελματίες».