Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα ΚΕΠΚΑ: Περισσότερα από 360.000 ευρώ υπέρ των καταναλωτών

ΚΕΠΚΑ: Περισσότερα από 360.000 ευρώ υπέρ των καταναλωτών

 

Η ανάλυσή τους είναι:

 

Α/Α

Κατηγορία

 

Αριθμός

Ποσοστό

1

Ελαττωματικά προϊόντα-Εγγυήσεις

 

1328

22,59

2

Υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος

 

1162

19,77

 

Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

934

 

 

 

Πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας

118

 

 

 

Λοιπές υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος

42

 

 

 

Πάροχοι νερού

42

 

 

 

Φυσικό Αέριο

26

 

 

3

Ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών

 

920

15,65

4

Λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

 

306

5,21

5

Πωλήσεις από απόσταση

 

288

4,90

6

Κακή παροχή υπηρεσιών από ελεύθερους επαγγελματίες

 

258

4,39

7

Δημόσιες υπηρεσίες – Υπηρεσίες ΟΤΑ

 

250

4,25

8

Τουριστικές υπηρεσίες

 

248

4,22

9

Ακατάλληλα τρόφιμα

 

134

2,28

10

Ενοίκια – Κοινόχρηστα

 

112

1,91

11

Ινστιτούτα – Γυμναστήρια

 

110

1,87

12

Λοιπές καταγγελίες

 

108

1,84

13

Ασφαλιστικές υπηρεσίες

 

84

1,43

14

Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

 

84

1,43

15

Υπερβολικές απαιτήσεις καταναλωτών

 

82

1,40

16

Προκαταβολές

 

72

1,22

17

Νοθεία – Κλοπή καυσίμων

 

52

0,88

18

Αυξήσεις τιμών

 

48

0,82

19

Φάρμακα- υγεία

 

48

0,82

20

Πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος

 

34

0,58

21

Φόρος Β’ κατοικίας

 

28

0,48

22

Εκπτώσεις

 

28

0,48

23

Ασφάλεια προϊόντων (πλην τροφίμων)

 

26

0,44

24

Σούπερμάρκετ

 

24

0,41

25

Εισπρακτικές εταιρίες

 

22

0,37

26

Παραβίαση Προσωπικών Δεδομένων & Ιδιωτικής Ζωής

 

22

0,37

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

5.878

100,00

 

Μέσα στο 2014, το ΚΕΠΚΑ δέχτηκε 536 καταγγελίες, 3.986 παράπονα, 1.356 ερωτήματα καταναλωτών.

 

 

Πρέπει να τονίσουμε ότι από το σύνολο των 5.878 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 18,85% κατατέθηκε, από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το υπόλοιπο 81,15% κατατέθηκε, από καταναλωτές, που «ανακάλυψαν» το ΚΕ.Π.ΚΑ., όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν, για συμβουλές, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη.

Το 84% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 86 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. 1 καταγγελία παραπέμφθηκε, στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού Δήμου Καλαμαριάς.

 

Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 362.875,56 ευρώ. Αναλυτικά από:

  • Χρέη που διαγράφηκαν, σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου: 253.978,44 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από ασφαλιστικές υπηρεσίες: 33.125,20 ευρώ
  • Αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα: 21.008,58 ευρώ
  • Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 10.652,56 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 7.721,52 ευρώ
  • Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών: 6.422,64 ευρώ
  • Επιστροφές προκαταβολών: 5.960, 00 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες – ΟΤΑ: 5.501,96 ευρώ
  • Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 4.919,42 ευρώ
  • Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 4.869,20 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 2.940, 00 ευρώ
  • Επιστροφές από καταβαλλόμενα ποσά, φόρου β’ κατοικίας (Χαράτσι Β΄κατοικίας στη Χαλκιδική): 2.788,80 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από ΕΥΑΘ: 1.930,00 ευρώ
  • Αποζημίωση από ΔΕΗ: 889,24 ευρώ
  • Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από εκτός εμπορικού καταστήματος: 100 ευρώ
  • Επιστροφή, από σούπερμάρκετ: 68 ευρώ

 

Τέλος, στα χρηματικά ποσά, που κέρδισαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., ως αποζημιώσεις, με τη μεσολάβησή μας, πρέπει να προσθέτουμε κάθε χρόνο και περίπου 3.000.000 ευρώ, που αφορούν το «χαράτσι» της Χαλκιδικής, για 55.000 οικογένειες – κατόχους β’ κατοικίας, στο Νομό Χαλκιδικής, το οποίο καταργήθηκε, από 1/1/2008, έπειτα από αγώνες χρόνων του ΚΕ.Π.ΚΑ.

 

SAVE THE DATE: 7 Νοεμβρίου Διαδικτυακά το 15ο «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: SMARΤ CITIES: Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ»
Το 15ο πολυσυνέδριοα «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΞΗ» που διοργανώνει το έχει στόχο ν’ αναδείξει την πρόκληση των έξυπνων πόλεων.   Άνθρωποι - στυλοβάτες της εθνικής οικονομίας,...

Το ka-business.gr προτείνει

Κορωνοϊός-Θεσσαλονίκη: Ανησυχία για την αύξηση των κρουσμάτων – Όσα συζητήθηκαν
Τα επιδημιολογικά δεδομένα της Θεσσαλονίκης και η υγειονομική επιβάρυνση που παρατηρείται τις τελευταίες μέρες, εξετάστηκαν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε απόψε μέσω τηλεδιάσκεψης υπό τον...
Rapid test αντιγόνου για τον Covid-19 παρουσίασε στον Π.Ο.Τ. ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης
Σημαντική διεθνή πρωτοβουλία με στόχο τη διευκόλυνση των αεροπορικών ταξιδιών, με πιο αποτελεσματικούς και ταχύτερους ελέγχους για Covid-19, ανέλαβε το ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού. Κατά...
Οι Τράπεζες χρηματοδοτούν την ανάπτυξη του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας
Τη στήριξή τους στην ανάπτυξη του ελληνικού Συστήματος Ηλεκτρικής Ενέργειας, μέσω του επενδυτικού προγράμματος που υλοποιεί ο ΑΔΜΗΕ, αποδεικνύουν έμπρακτα η Εθνική Τράπεζα, η...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Κορωνοϊός-Θεσσαλονίκη: Ανησυχία για την αύξηση των κρουσμάτων – Όσα συζητήθηκαν
Τα επιδημιολογικά δεδομένα της Θεσσαλονίκης και η υγειονομική επιβάρυνση που παρατηρείται τις τελευταίες μέρες, εξετάστηκαν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε απόψε μέσω τηλεδιάσκεψης υπό τον...
Rapid test αντιγόνου για τον Covid-19 παρουσίασε στον Π.Ο.Τ. ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης
Σημαντική διεθνή πρωτοβουλία με στόχο τη διευκόλυνση των αεροπορικών ταξιδιών, με πιο αποτελεσματικούς και ταχύτερους ελέγχους για Covid-19, ανέλαβε το ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού. Κατά...
Απονομή Επάθλων για τον 31ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος
Πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής βραβείων και επαίνων του 31ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος, με θέμα "Εκφράσεις Ευτυχίας στο Κόσμημα".   Η απονομή βραβείων και επαίνων,...