Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Τεχνολογία και Τουρισμός: μια άρρηκτη σχέση

Τεχνολογία και Τουρισμός: μια άρρηκτη σχέση

 

Οι προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, τα οφέλη της χώρας μας και οι επιλογές της αναπτύχθηκαν μεταξύ άλλων στο 2ο Συνέδριο Τουρισμού: Τουρισμός Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας που διοργάνωσαν από κοινού τα πέντε διμερή Επιμελητήρια της χώρας: το Ελληνο – Αμερικανικό , Ελληνο – Βρετανικό , Ελληνο – Γαλλικό , Ελληνο – Γερμανικό και το Ελληνο – Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. 

Το www.ka-business.gr και η έντυπη έκδοση του περιοδικού «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ» στήριξαν επικοινωνιακά την εκδήλωση, ως  χορηγοί επικοινωνίας. Υπενθυμίζεται πως το www.ka-business.gr μέσα από τα Πολυσυνέδριά του και τα εκτενή ρεπορτάζ του έχει στηρίξει στην πράξη τον ελληνικό τουρισμού.

Μεταξύ άλλων, οι εργασίες του συνεδρίου κάλυψαν κρίσιμες επίκαιρες ενότητες θεμάτων όπως: Τουρισμός Ποιότητας: αναβαθμίζοντας το σύνολο της τουριστικής εμπειρίας, Πέρα από «ήλιο-θάλασσα»: τουρισμός υγείας & ευεξίας,  Τεχνολογία και Τουρισμός: µια άρρηκτη σχέση, και Προκλήσεις της σύγχρονης τουριστικής αγοράς. Παράλληλα εξετάστηκαν  τρόποι εκμετάλλευσης των νέων τεχνολογιών με στόχο τόσο την προαγωγή του τοπικού τουριστικού προϊόντος, όσο και την ενίσχυση της κερδοφορίας και ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.

Το πάνελ με θέμα: «Τεχνολογία και Τουρισμός: μια άρρηκτη σχέση» συντόνισε η δημοσιογράφος και δημιουργός του www.ka-business.gr Ραλλιώ Λεπίδου. Στην εισαγωγική τοποθέτησή της η κ. Λεπίδου σημείωσε μεταξύ άλλων: «Υπάρχει πολύ έντονη σχέση τεχνολογίας και τουρισμού. Η τεχνολογία και η ανάπτυξή της έχουν ως αποτέλεσμα την πιο εύκολη και άμεση διάδοση της είδησης». «Για την Ελλάδα υπάρχει μια καλή πρωτιά. Mια πρόσφατη έρευνα του Reuters δείχνει ότι οι Έλληνες είναι καλύτεροι καταναλωτές ενημέρωσης από το διαδίκτυο και στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Αμερικάνοι» σχολίασε.

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Κοσσυφάς, Head of Travel- Google Greece σημείωσε ότι οι χρήστες από όλο τον κόσμο αναζητά διακοπές στην Ελλάδα στην μηχανή αναζήτησης. Μεγάλο κομμάτι των αναζητήσεων κατά 34% κατέχει η αεροπορία, 25% τα ξενοδοχεία και 24% τα πακέτα διακοπών. Όπως είπε ο κ. Κοσσυφάς ένας στους δυο χρήστες του google αναζητά κάτι για την Ελλάδα μέσα από το κινητό του τηλέφωνο ή το tablet του. Ανακοίνωσε επίσης ότι κυρίαρχο ρόλο για να «κλείσει» κανείς πακέτο διακοπών είναι και το mobile και το desktop. «Η Google δείχνει στους επαγγελματίες και τους επιχειρηματίες τον κατάλληλο τρόπο γιανα προβληθεί η επιχείρησή του για να πιάσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή» είπε ο κ. Κοσσυφάς.

Ο Νίκος Καμπανόπουλος, Regional Manager Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας, Visa Europe αναφέρθηκε στις δυνατότητες που παρέχει η εταιρία σε τραπεζικά ιδρύματα και καταναλωτές. «Η VISA συνδέει καταναλωτές, επιχειρήσεις και κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο. Υποστηρίζουμε με διάφορους  τρόπους την ελληνική τουριστική βιομηχανία» σημείωσε. Ο κ. Καμπανόπουλος σχολίασε επίσης ότι η Θεσσαλονίκη ειδικότερα μπορεί να προσφέρει στους καταναλωτές διαφορετικές και ωραίες εμπειρίες. «Στη Βόρεια Ελλάδα περιμένει τους  τουρίστες μιας ζεστή αγκαλιά» κατέληξε.

Από την πλευρά του, ο Αναστάσιος Κιναλής Area Manager, Market Management Greece, Expedia Lodging Partner Services ανέφερε ότι το 2016 1,4 τρισεκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν για ταξιδια και το 2020 θα υπάρχουν πολλά εκατομμύρια αφίξεις σε όλο τον κόσμο. Ο κ. Κινάλης έκανε λόγο για έναν νέο τρόπο ζωής μετά την δυείσδηση των φορητών συσκευών στη ζωή των καταναλωτών. Ο κ. Κιναλής ανέφερε ότι τουλάχιστον 110 φορές κοιτά καθημερινά το smartphone του ο μέσος χρήστης, ενώ οι… πιο φανατικοί κοιτούν το κινητό τους περίπου 900 φορές την ημέρα.

Τέλος, ο Ιωάννης Κωστόπουλος παρουσίασε από την πλευρά του το Sammyatch που σκοπό έχει την διασύνδεση των σκαφών αναψυχής με τις μαρίνες και τις τοπικές αγορές. Σύμφωνα με στοιχεία που έκανε γνωστά ο κ. Κωστόπουλος η Ευρώπη διαθέτει 70.000 χιλιόμετρα ακτογραμμών. Όπως σημείωσε η ανάπτυξη της τεχνολογίας και τα διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν ως αποτέλεσμα το εκσυγχρονισμό των μαρίνων που υπάρχουν σε όλο τον κόσμο.  «Πρέπει να γίνουν πιο μοντέρνες οι διαδικασίες σημερα στις μαρίνες. Να δοθούν καλύτερα ταξιδιωτικά εργαλεία και πληροφορίες πραγματικού χρόνου» δήλωσε. Είπε επίσης ότι η πλατφορμα που εκρποσωπεί θέλει να γίνει το online booking της θάλασσας.

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Εστίαση: Άμεσα η νέα δράση, προϋπολογισμού 330 εκατομμυρίων ευρώ, μέσω ΕΣΠΑ για την παροχή κεφαλαίου κίνησης στις επιχειρήσεις εστίασης.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε. // Του Ευστάθιου Λιακόπουλου, Founder & CEO της εταιρείας BSS Η τύχη της εστίασης δεν αφορά μόνο όσους εμπλέκονται άμεσα σε...
Ποιοι εργαζόμενοι θα χρειάζονται self test από Δευτέρα για να μπορέσουν να εργαστούν και πως λειτουργεί το σύστημα
Χθες έγιναν οι σχετικές ανακοινώσεις από τον υπουργό Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη, με τα self test να είναι υποχρεωτικά για την εργασία τους. Σε περίπτωση...
Αυτά συζητούν οι ειδικοί για το Πάσχα
Οι αποφάσεις για το άνοιγμα των μετακινήσεων το Πάσχα θα ληφθούν την Μεγάλη Εβδομάδα. Ως τώρα υπάρχουν δύο προτάσεις για την έξοδο από τα μεγάλα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Εστίαση: Άμεσα η νέα δράση, προϋπολογισμού 330 εκατομμυρίων ευρώ, μέσω ΕΣΠΑ για την παροχή κεφαλαίου κίνησης στις επιχειρήσεις εστίασης.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε. // Του Ευστάθιου Λιακόπουλου, Founder & CEO της εταιρείας BSS Η τύχη της εστίασης δεν αφορά μόνο όσους εμπλέκονται άμεσα σε...
Ποιοι εργαζόμενοι θα χρειάζονται self test από Δευτέρα για να μπορέσουν να εργαστούν και πως λειτουργεί το σύστημα
Χθες έγιναν οι σχετικές ανακοινώσεις από τον υπουργό Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη, με τα self test να είναι υποχρεωτικά για την εργασία τους. Σε περίπτωση...
Αυτά συζητούν οι ειδικοί για το Πάσχα
Οι αποφάσεις για το άνοιγμα των μετακινήσεων το Πάσχα θα ληφθούν την Μεγάλη Εβδομάδα. Ως τώρα υπάρχουν δύο προτάσεις για την έξοδο από τα μεγάλα...