Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Οικονομία & Πολιτική “Ο δεκάλογος” αντιμετώπισης κρίσης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

“Ο δεκάλογος” αντιμετώπισης κρίσης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

 

Οι 10 κινήσεις Ματ του επιχειρηματία:

 

-Αναζήτηση των τρόπων αντιμετώπισης της κρίσης, τρόπους που θα μας δώσουν διεξόδους, λύσεις και δύναμη να συνεχίσουμε να “επιχειρούμε”, τρόπους που βρίσκονται μέσα στην επιχείρηση και μέσα σ’ αυτή θα πρέπει να αναζητηθούν οι αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν, οι αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε, οι επιλογές μας και οι πρακτικές ενέργειες που θα ακολουθήσουμε.

-Η ψυχολογία που πρέπει να χαρακτηρίζεται από ψυχραιμία, αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση. Απαιτείται θετική σκέψη και προοπτική γιατί η αρνητική ψυχολογία θα οδηγήσει στην “επιχειρηματική κατάθλιψη”.

-Προσαρμογή της επιχείρησης στο σημερινό απαιτητικό περιβάλλον, στα νέα οικονομικά δεδομένα, προσαρμογή στην κατάργηση κάποιων κοστοβόρων λειτουργιών, κλπ.

-Συγκέντρωση όλων των δυνάμεων της επιχείρησης και, κυρίως, στους τομείς των πωλήσεων και των εισπράξεων.

-Προγραμματισμός ενεργειών προκειμένου να υλοποιηθεί ο στόχος της αύξησης πωλήσεων και εισπράξεων. Κάθε άνθρωπος της επιχείρησης πρέπει να “χρεωθεί” έναν αριθμό πελατών, με τους οποίους θα επικοινωνεί και θα ενημερώνει.

-Επικοινωνία με τους ανθρώπους της επιχείρησης, τους οποίους ο επιχειρηματίας πρέπει να ενημερώνει, να καθησυχάζει και να ενθαρρύνει.

-Βελτίωση των ποσοτικών στοιχείων της επιχείρησης που θα βελτιώσει και τα ποιοτικά στοιχεία, ώστε η επιχείρηση να βρεθεί σε πλεονεκτική θέση απέναντι στην κρίση και θα την αντιμετωπίσει με επιτυχία.

-Επέκταση ή συρρίκνωση της επιχείρησης; Η απάντηση θα δοθεί από μελέτη της επιχείρησης από τον ίδιο τον επιχειρηματία με την βοήθεια ειδικών, που γνωρίζουν στοιχεία για την αγορά και το περιβάλλον μέσα στο οποίο κινείται.

-Στροφή προς τους πελάτες. Χρειάζεται επικοινωνία, προσφορές, προτάσεις που θα “κρατήσουν ζωντανούς και αυτούς” γιατί χωρίς πελάτες θα εξαφανισθεί και η επιχείρηση.

-Στροφή στους προμηθευτές. Αν δεν ήταν αυτοί δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει η επιχείρηση. Οι πελάτες και οι προμηθευτές αποτελούν τους δύο πυλώνες προστασίας και επιχειρηματικής υγείας.

 

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Αλλάζει πρόσωπο το Χιονοδρομικό Κέντρο του Λαϊλιά με έργο ύψους 1,5 εκατ.ευρώ
Άνοιξε ο δρόμος για την υλοποίηση ενός ζωτικής σημασίας αναπτυξιακού έργου στον Δήμο Σερρών, καθώς εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών...
Πράξεις για την Μακεδονία: Παρέμβαση στήριξης των λαϊκών αγορών
Να συζητηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Κεντρικής Μακεδονίας και να ληφθούν όλες οι αναγκαίες πρωτοβουλίες από τον Περιφερειάρχη Κ.Μ. προκειμένου να επανέλθει η ηρεμία...
10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ο πρόσφατος παγετός δίνει τη χαριστική «βολή» στις ήδη πληγείσες δενδροκαλλιέργειες και στο εισόδημα των παραγωγών μας
Επιστολή προς το Περιφερειακό Υποκατάστημα Ημαθίας του ΕΛ.Γ.Α στη Βέροια, απέστειλε ο Δήμαρχος Νάουσας Νικόλας Καρανικόλας, με αφορμή τις σοβαρές ζημιές που προκλήθηκαν στις...
Ο ΑΔΜΗΕ αποκτά σύγχρονο Πληροφοριακό σύστημα από την INTRASOFT International και τον ΟΤΕ
Ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας προχωρά στην προμήθεια νέου  Ολοκληρωμένου Επιχειρησιακού Πληροφοριακού Συστήματος συνολικού προϋπολογισμού 6,5 εκατ. ευρώ, το οποίο θα υλοποιήσει η...
Αλλάζει πρόσωπο το Χιονοδρομικό Κέντρο του Λαϊλιά με έργο ύψους 1,5 εκατ.ευρώ
Άνοιξε ο δρόμος για την υλοποίηση ενός ζωτικής σημασίας αναπτυξιακού έργου στον Δήμο Σερρών, καθώς εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών...